Friday, May 06, 2011

Meh2 singgah sini baca ini entry okay..^_^

Salam semua readers yang sedang membaca entry ni..

Hari ni aku nak share dekat korang entry2 manakah yang telah mendapat sambutan hangat dari biasa sepanjang aku berblogging ni.. Err, korang tau ke dah berapa lama aku berblogging ni.. Bagi yang dah tau tu sila buat2 tak tau sebab aku nak bagitau ni..hehehe

Aku dah berblogging sejak perang dunia pertama lagi.. Nak citer ni, masa perang dulu  nak dapatkan line internet ni punyalah susah.. Kena beratur pulak tunggu orang lain guna, ada yang bukak Fb, ada yang bukak web2 manga/komik..

Hahaha, cukuplah untuk aku merepek tu.. Sebenarnya masuk hari ni genaplah aku berblogging selama 4 bulan.. Dah 4 bulan rupanya aku berblog ni, tak sangka masa ni cepat sangat berlalu.. Masa aku mula2 berblog dulu, aku nak tunggu habis sebulan pun rasa macam setahun..

Tanpa membuang masa korang rajin2 kan lah diri baca entry2 yang paling ramai baca dan yang paling ramai komen.. Err, komen tu tak dikira dengan komen dari aku tau..

Paling ramai singgah/bukak >> Entry Volkswagen kuning masih kekal misteri
= Entry ini mengisahkan tentang bagaimana aku melakukan research atau kajian tentang kereta volkswagen kuning yang sangat misteri..

Paling ramai komen >> Entry Mana satu lagi baik
= Entry ni dihasilkan kerana masa tu aku kena buat pilihan untuk mengambil subjek bahasa asing..

Okay, atas permintaan juri awam, mereka suruh aku bagitau siapakah pengkomen paling tegar dalam blog ni.. Walau pun dah ada dekat tepi tu, tapi aku still nak bagi juga link dorang tu dekat sini.. Pengkomen paling tegar dekat blog ni..
1) Nur Aynie
2) Cik Ina
3) Kurekure Comel

Apa2 pun aku harap penulisan aku dalam blog ini akan jadi lebih bermanfaat dan lebih baik lagi.. Sudah lah tu, aku nak pergi siap2 untuk pergi ke bulan kelas ni.. Nanti kalau lambat, masalah pulak..huhuu

P/s : Untuk bulan ni aku malas nak tukar header lah..

6 comments:

mykhalis said...

khalis tak masuk senarai lagi nie..kena usaha lebih nie

Misty Melor said...

hehe.. ini ropenyer isi nya :p

Kuronofu91 said...

huhuhu...saya xder dlm senarai...

saya tag awk utk GA abg Eqbal.....
http://www.eqbalzack.com/2011/05/jom-join-giveaway-i-light-u.html

Syakir+Ina=Syakirina said...

wahh , terkejut ii . egt kan cik ina nie yg rjin komen . rupenye cik ina laen . :) juz kidding !

amal said...

suka betuk si arpiiz ni promote blog org erk..hehe..anyway,thanx :))

Unknown said...

hehe , tkpa . lepas ni Tia akan cuba rangkul tempat pertama okey . weehooo ~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...