Thursday, May 26, 2011

Boringnya lah sekarang ni...

Huh, baca tajuk pun dah boring inikan pulak entry ni.. Kalau korang rasa entry ni bosan, boring, rasa macam mengantuk je bila hadap entry ni.. Aku nak korang baca sampai habis dulu barulah korang tutup entry ni okay..hehe

Ala, kalau kau rasa boring sangat, bukak jelah blog dan hiburkan para pembaca dengan entry 2 ko yang merapu.. Tapi itu lah masalahnya, para pembaca aku ni terhibur ke dengan entry2 merapu ni..?? Nanti kalau ada yang mengalami kekejangan otot sebab baca ayat2 merapu, masalah aku nanti..

Jadi apa yang aku nak buat sekarang ni.. Kalau nak suruh aku main game yang pernah menjadikan aku lupa pada blog dulu pun.. Game tu aku dah menangkan dah, so kalau aku main juga memang sah lah bertambah rasa boring aku ni..

Sekarang ni sesapa cuba bagi aku idea untuk aku menangkis penyakit boring yang sedang melancarkan serangannya pada diri aku ini..?? Apa..?? Korang suruh aku main teng teng, ala itu game time aku umur 5 tahun lah, lagipun depan rumah aku ni tar, mana ada pasir nak lukiskan kotak2 tu..

Laa, ada yang suruh aku main chess pulak.. Kalau aku main chess memang sah lah aku je yang menang sebab dalam rumah aku cuma aku je yang reti main chess ni (nada berlagak..hehe).. Err, aku rasa aku tau apa benda yang boleh aku buat bagi menghilangkan rasa boring ni..

Korang nak tau jugak ke..?? Tapi korang kan tengah tak boring, nanti kalau dah boring barulah datang cari aku dan time tu aku boleh lah bagitau cara apa yang aku nak buat ni.. Yelah2, aku bagitau jelah cara apa yang aku nak buat..

Satu2 nye cara untuk aku menghilangkan rasa boring ni ialah dengan mencipta roket soyus yang ke 30 pulak.. Ish2, kenapa aku kena buat ayat2 tipu ni, ni yang rasa menyesal ni.. Okay yang betulnya ialah aku akan dengar lagu je..

Memang itu jelah yang aku akan buat kalau aku tengah boring, bila dengar dalam 2 ke 4 lagu, nanti mesti mata aku lelap.. Jadi itu jelah caranya kalau korang nak ikut sangat.. Dah2, aku nak pergi cari earphone aku ni, hilang pulak dia..huhu

2 comments:

cucu umie said...

kalao ayie boring sellu biase lepak pantai..pantai sudah smestinya menjadi tmpt ayie berseronok..hauhau

khairul said...

hu best dh jumaat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...