Saturday, May 07, 2011

Pagi sabtu yang lain..??

Pagi sabtu...

Kebiasaanya aku akan bangun lambat setelah tidur pun lambat..

Kebiasaannya aku akan menonton kartun kegemaran aku..

suasana pagi memang indah
Kebiasaannya aku akan membuka blog aku ini..

Kebiasaannya aku akan makan sarapan yang ibu aku buatkan..

Namun...

Pagi ini aku dapat rasakan sesuatu yang berbeza...

Sesuatu yang membuatkan aku berasa janggal..

Aku rasakan seolah2 hari ini bukan hari sabtu..

Mengapa perasaan ini boleh timbul...

Apakah aku mengalami kekeliruan tentang masa yang sedang berputar ini..

Atau aku masih lagi terperangkap pada hari jumaat..

Tidak...

Tidak mungkin perkara2 sebegitu berlaku..

Mesti ada penjelasan yang logik tentang apa yang aku rasakan ini..

Owh ye..

Macam mana aku boleh lupa..

Sekarang aku ada kelas ganti pada hari sabtu..

Patutlah lain macam je sabtu minggu ni..hehehe

6 comments:

nurelinda said...

hek eleeee. hehehehe

Opah Kentang said...

kelas ganti tu sekolah ganti ke ape??
ehehehehe :)

~~Ticer Wann~~ said...

hahaha patut la... :D

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

dah g kelas cepat!!!!

khairul said...

geram btoi aku smlm..elektrik x dak kt tmn aku kol 3.45am ~ 6am...x leh tido ..hangat !!!!

Ini Kisah Tia said...

haha ! mai sini nak jentik . dah semangat duk baca ni . haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...