Wednesday, May 04, 2011

Barulah dapat bukak blog ni..

Salam malam buat korang semua yang sedang membaca entry ini.. Apakah korang semua sedang berehat bersantai di rumah atau sedang bergelut dengan kerja2 yang melambak tu.. Kalau yang berehat tu aku ucapkan selamat berehat, bagi yang sedang sibuk buat kerja tu, janganlah cepat bebenor tensionnya..hehe

Aku ni pun baru je dapat bukak blog ni atas sebab kesibukan yang melampau hari ni.. Korang tak percaya ke..?? Laa, kenapa korang tak percaya pulak, owh korang takut kena tipu dengan aku lagi ye.. Ala sori lah kalau kes entry2 yang penuh tipu muslihat tu..

Eh bukan sebab tu ye, owh aku silap la ni.. Abis tu sebab apa pulak ni..?? Hmm, sebab entry yang aku postkan siang tadi ke.. Ala biasalah tu, sekarang ni aku kena mengamalkan entry yang berupa autopost sebab sekarang ni aku memang akan sibuk..

Tapi korang tak kisah kan kalau entry tu autopost ke, automatic ke.. Arghh, aku rasa dah makin jauh aku menyesatkan korang dalam entry ni.. Apa2 pun malam ni aku cuma nak buat blogwalk.. Buat blogwalk tau, bukan catwalk..

Kalau aku buat catwalk, aku risau ramai model2 yang ada dekat luar tu nak mintak aku ajarkan.. Hahaha, giler perasan betul aku.. Ah, sudah lah tu, makin lama korang hadap entry ni makin banyak pulak yang korang akan baca tentang apa yang aku lalutkan..

ni apahal ada gambar motor pulak ni..???

6 comments:

Ini Kisah Tia said...

hehee . teruskan berwalk .

Misz Muffin said...

haha.. nk mtk tolong ajr catwalk.. :P

Aujinz said...

penat aku belajo buat catwalk..
muahahhhaha...

..ehh.. blogwalk.. koh koh koh

adib syazwan said...

macam mane autopost 2?

Siti Hajar Masri said...

jgn lupa dtg blog akak..hehe~

farah wahedda said...

e'eh cmne ek lau arpiz buat catwalk?? hahhaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...