Wednesday, May 25, 2011

Nak buat fanpage ke tidak..??

Salam buat readers dan pembaca entry dan blog ni.. Pengumuman, kepada sesiapa yang masih belum bangun atau belum mandi atau belum sarapan atau macam2 lagi, silalah selesaikan kerja korang dulu.. Sekiranya korang sudah tiada apa2 yang nak dibuat, barulah sambung baca entry ni balik terima kasih..

Ni apahal tiba2 ada pengumuman pulak pagi2 ni.. Dekat entry ni pulak tu, entry lain tak nak pulak dia muncul.. Tak kisah lah dengan pengumuman tu sebab aku sendiri pun tak amik kisah inikan pulak korang.. Okay, macam tajuk yang korang baca dekat atas tu..

Ye, tajuk yang dekat atas tu lah, kalau tajuk yang dekat bawah tu, itu tajuk entry malam tadi.. Kalau korang rajin korang bacalah entry tu lepas ni ye.. Apa itu fanpage..?? Fanpage itu ialah seekor binatang berkaki lapan dan mempunyai sepuluh biji mata..

Haha, okay aku tau yang korang tak akan percaya.. Fanpage ialah helaian peminat atau dalam bahasa kasarnya betulnya ialah.. Err, aku rasa orang panggil fanpage jelah, mana ada nama lain lagi dah.. Jadi persoalannya disini ialah, adakah blog aku ni patut atau layak untuk membuat fanpage..??

Sekiranya korang rasa layak, sila undi dengan menaip fanpage 5 untuk 5 undian dan hantarkan di ruangan komen bawah ni ye..hehe. Aku sebenarnya nak tanya korang je, buat fanpage ni apa faedah dia, atau nenek aku panggil sebagai advantage / benefit.. (cewah, nenek aku speaking london..hehe)

Aku tak tau, sebab tu aku tanya korang ni.. Kalau banyak faedahnya aku ingat nak buat lah, tapi itu cuma dalam perancangan sahaja, tak tau lah jadi ke tak nak buatnya.. Err, sila jangan salah sangka ye, faedah yang aku tanyakan tu bukan lah faedah bunga yang biasa dicas oleh Along2 sekitar Lembah Klang tu ye..

Okay, cuma itu je persoalannya yang ingin aku tanyakan.. Korang pun boleh lah berikan jawapan korang dibahagian komen tu ye.. Saje nak bagitau ni, masa korang baca ni kemungkinan aku masih ada dalam kelas tau, tengah belajar, rajin tak aku ni..hehe.

5 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

haha ! dengan adanya fanpage , ia boleh bantu sikit blog kita dikenali orang . contohlah .. kalau ada sorang ni yang friends dia kat fb sampai cecah riban lepas tu dia klik like kat fanpage arpiiz , secara automatik akan ada report kat wall dia menyatakan bahawa dia klik LIKE blog arpiiz .

so , kalau member2 dia yang lain nampak kemungkinan mereka akan klik like juga dan tengok blog arpiiz . keh3x ! harap2 le c arpiiz ni paham . hahaa

Unknown said...

boleh shje nk bt fanpage kalo rase dh bersedia untuk mempunyai ramai peminat..kuikui

mykhalis said...

buat je..ada orang takde orang lain citer.. lama2 jadi bukit..kan kan?

NUR AYNIE said...

nenek speAKing tuuu best2...=) terpulang la nak buat ke tak..tp pandai2 la promote...=)

Aqilah Azmi said...

Brooooo Arpiiiiizzzzz <333 Hihi .
Buat lah ;) Yang pasti , keyla akan sukaaaa <3 LIKELIKE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...