Saturday, May 21, 2011

Berehat di petang sabtu..

Eh, hari ni betul lah sabtu kan..?? Aku lupa pulak, entah macam mana aku asyik ingat yang hari ni hari isnin je.. Hmm, nampaknya entry ni khas untuk aku jelah ye, sebab nak kena rehatkan minda..hehe. Takpe, kalau korang nak berehat juga sambil baca entry ni pun tak pe jugak..^^

Okaylah, aku malas nak celoteh dengan lebih panjang, so korang tengoklah juadah makanan gambar yang aku sediakan ni ye.. Aku malas nak letak caption, so tak payah lah tanya aku ye kalau korang tak faha,..hehe


Kalau nak tengok yang lain, klik dekat sumber aku dapat gambar ni : Chris Stomer (Creative Ad)
P/s : Petang ni ada hal sikit, mungkin sampai malam baru sampai rumah..huhu

4 comments:

cucu umie said...

gmbo yg last memang hot..xad yg lagi hot ker?? kuikui hang nie 18sx kot yg last tu

nursyamime said...

har3...
kreatif btl manusia skunk:))

nurelinda said...

oooo. bahaya tol gamba last . haha

cAnDY A.N.A said...

yg tiang pokok kelapa tu,,,, x phm sgt.. yg pokok tu dilukis ke..? huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...