Saturday, May 21, 2011

Udara subuh pada diri kita..

Wah, ni apa mimpi aku postkan entry masa subuh2 ni, waktu subuh pun belum masuk lagi (dekat kawasan aku).. Eh, lupa pulak aku nak ucapkan salam dekat korang semua, tak kisahlah yang masih lena diulit coklat hazel mimpi..

Sebab nanti korang akan bangun juga baca entry aku ni.. Perghh, yakin gila aku ada orang nak baca entry aku pagi2 ni.. Takpelah, lagipun ini sebagai ujikaji untuk melihat sama ada time2 ni korang dah bangun ke belum.. Kalau tak ramai yang baca entry ni, maknanya ramailah yang masih terlena..hehehe

Sasaran aku untuk orang yang akan baca entry ni pada waktu ini ialah korang2 yang tengah study, dan korang yang dah bangun pada pukul 4 lebih.. Owh ye, sebelum entry ni terbabas dengan lebih jauhnya, baik aku ceritakan apakah motif tajuk diatas..

Sebenarnya takde apa2 motif pun, just saje nak share kan dekat korang apakah kebaikan udara pada waktu subuh ni.. Antara kebaikan2 teh.. Eh, silap pulak, ingat nak buat iklan teh lipton tadi..hehe.

* Badan akan jadi lebih segar..
* Otak akan mudah menerima apa saja ilmu..
* Menenangkan minda..
* Akan mengubah aura2 negatif dalam badan kepada aura positif

Okay, cuma itu jelah yang aku tau.. Lagi pun aku dapat tau ni dari cikgu sekolah menengah aku dulu.. So, tak pasti sama ada itukah yang dia bagitau dulu..hehe. Aku nak pergi jalan2 pusing satu taman rumah aku ni, sapa nak ikut..^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...