Thursday, May 26, 2011

Bukan ku tak sudi...

Salam semua, bertemu kita lagi dalam entry didalam blog aku ni.. Korang semua dah bangun ke belum ni..?? Eh, soalan jenis apa kah yang aku tanyakan ini..?? Owh, ini adalah soalan berbentuk objektif, so korang jawab jelah sudah atau belum...

Ish2, aku rasa soalan dekat atas tu semalam pun aku ada tanya juga kan.. Jadi kenapa pagi ni aku tanya lagi, hmm lantak lah dia, asalkan dia tak kacau orang.. Masa korang baca dekat tajuk tu, korang ada rasa tak macam pernah dengar ayat tu..??

Kalau tak rasa tu mungkin korang ni tak minat lagu dari kumpulan Iklim.. Tapi aku bukan nak ceritakan tentang lagu mahupun pencipta lagu tu, tapi ada cerita disebalik tajuk ni tau.. Korang kenal tak Adam..?? Ala Adam lah yang mata ada dua, hidung ada satu tu.. Korang kenal ke tak ni..??

Okay, kalau nak tau korang klik je nama dia yang berwarna biru tu.. Kalau korang nak tau, dia ni dengan beraninya telah menyound malah mengspeaker kan tentang blog aku ni.. Berani sungguh dia ni berbuat demikian terhadap blog aku ni..

Hehe, itu tipu jelah dan jangan lah korang percaya ye.. Sebenarnya Adam ni telah memberi amaran teguran bahawa blog aku ni banyak sangat iklan.. Ye, aku tau dan aku sedar tentang benda tu.. Tapi apa yang boleh aku buat sebab aku telah menjadikan blog ini sebagai medan pertempuran..

Eh2, silap lagi aku tulis.. Apahal pagi2 ni asyik silap tulis je, mengantuk ke..?? Yang sebenarnya masa awal2 dulu aku berblogging adalah kerana faktor kekurangan wang.. Jadi aku mengambil keputusan untuk meletakkan banyak iklan dalam blog aku ni..

Setelah sekian lama aku membiarkan iklan tu disitu, maka aku lupa lah nak buang iklan tu sebab niat berblogging tu dah tukar dah.. Tapi malam tadi masa aku check2 dalam akaun iklan aku tu, terkejut lah juga sebab bertambah duit.. Jadi ini menjadikan bijik mata aku bertukar kepada syiling emas..hehe

So, kesimpulannya ialah.. Aku nak mintak maaf lah jika iklan dalam blog aku ni membuatkan loading blog aku ni berat atau ia menyakitkan sampai buta terus pandangan mata korang.. Aku akan buang beberapa iklan jika aku rasa ia sudah tidak mendatangkan hasil lagi ye..hehee

P/s : Thanks adam sebab sudi memberikan teguran tu ye..^^

8 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

haha ! Tia sokong berabis . hehee . nak juga bagitau tapi takot ade lak yang majok . hahaa .. lagipun dengan adanya fungsi yang bergerak berjalan-jalan (marquee) tu menambah lagi beratnya belog ;)

Unknown said...

kuikui..stkt nie ayie loading okay shje..alhamdulilah lh.. hehe btw, kalo hang kemaskan lg bgus.. nampak teratur kot

Anonymous said...

huhu kalau dah jadi jutawan pasnie..jgn lupe kawan2..heheh

Ferfarfer said...

HEHEHE BYAK IKLAN CAM KAT TV3

Misty Melor said...

err setuju dengan adam

Aujinz said...

banyak tak hasil?.. dah boleh belanja aku makan ke blom..hua hua hua

farah wahedda said...

a'ah memang banyak iklan pon...tapi iklan dy npe semuenye cartoon2 ek hehehehehhee

Sharifah Aniza Ali said...

mata dah jd mcm ni $$$

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...