Tuesday, May 10, 2011

Akhinya kau ku temukan juga...

Pada masa sebelum aku bertemu dengan kau, kehidupan aku sungguh sunyi.. Terutama ketika aku dalam perjalanan untuk aku pergi ke mana2.. Pada waktu itu aku tercari2 siapakah yang boleh menjadi penyeri dan peneman didalam hidup ku ini..

Akhirnya aku bertemu juga dengan kau.. Kali pertama aku melihat kau, mungkin pada waktu itu aku masih tidak sedar tentang diri mu.. Jadi maafkan aku kerana tidak mempedulikan diri mu pada waktu itu.. Aku rasa mungkin mengambil masa hampir setengah tahun aku tidak mempedulikan diri mu..

Kini aku telah sedar tentang segala2nya.. Kini aku telah sedar apakah kelebihan yang terdapat didalam diri mu itu terhadap kehidupan aku.. Kehadiran kau di dalam kehidupan aku ni telah memberikan aku sinar kebahagiaan.. Kehadiaran kau juga telah memberikan keceriaan pada diri aku ini..

Jika dulu seperti yang aku katakan tadi, kehidupan aku sunyi sepi sahaja.. Tiada apa2 yang menarik dan perlu dibanggakan.. Tapi kini perkara itu sudah berlalu, aku tidak lagi kesunyian kerana kau akan sentiasa bersama dengan diri ku..

Kini aku juga sudah boleh berbangga kepada kawan2 aku kerana aku sudah berjaya memiliki diri mu.. Aku harap para pembaca tidak akan cemburu dengan apa yang aku nyatakan ini.. Tapi dia memang telah menjadi teman aku walau kemana sahaja aku pergi dan berada..










Hah, macam mana dengan ayat2 diatas tu.. Aku jamin yang korang mesti dah target yang entry ini mempunyai muslihat yang tersendiri kan.. Tapi tak mengapa sebab dah idea yang macam tu je datang dekat otak aku malam ni.. So, dari pada aku mensia2kannya, maka lebih baik aku gunakan sahaja..

P/s : Cerita ini tidak benar, ia hanya satu cerita yang saja direka oleh tuan blog ni..hehehe

10 comments:

Si DauN CeRi said...

terkena.. hahaha baik punye pk ingatkan dah jumpa soulmate ke ape.. huhu

Ini Kisah Tia said...

ohh jadik iphone tu tipu ler ? hohooo ..

Adeyn ;) said...

dah agak dah.. haha.. tapi iphone tue cantek laa.. silver.. teringin nak pakai iphone... bila la ya..??

NURUL NADIAH MAMAT said...

aku tertipu...lalalla.....

tokwan muda said...

perghh aku mati2 igt nk tengok sape awek ko hahahah

Budak Botak said...

he3, suspen2...

Entry terbaru -> Penari Martha Graham Di Google.com... (",)

farah wahedda said...

ooohhhh men...terkena laagii...wooww iphone

sarah mohamad said...

beli iphone ke? peh! kaya ko. hiks

khairul said...

terkena aku...

karut marut inche hlovate said...

sabor je la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...