Saturday, May 28, 2011

Malam ni cuma itu je yang mampu aku tulis..huhu

Maaf lah buat para2 sakura pembaca semua, malam ini aku tersangat lah sibuknya.. Ini pun dapat pegang kejap je komputer ni.. So, maaf lah sebab aku tak dapat buat entry yang sempurna sikit.. Hope korang tak kisah kan kalau aku buat entry yang macam ni..

Kalau sesapa yang nak tau, aku sekarang ni tengah ada dekat kampung.. Ini pun update dekat cybercafe yang dah mula nak tutup ni.. Biasalah kalau dekat kampung ni, pukul 11 tu dikira lewat malam, bukan macam bandar, pukul 12 pun still ramai orang..

Okaylah, ini pun tokey cc tu dah heboh bagitau yang dia nak tutup kedai.. Esok bila aku dah balik rumah aku buat entry lagi ye.. And lagi satu, korang dah tengok ke belum cerita Karak, aku tengah plan nak pergi tngok ke tidak cerita tu dekat wayang.. Kalau ramai kata best, aku nak pergilah esok, itu pun kalau ada duit lagi..huhu

6 comments:

~SYAZ~ said...

yes mmg best!
tak rugi siot tengok karak ni..
puas hati :D

mykhalis said...

dah tengok belum nie?

Unknown said...

awat byk sgt story hantu ni..boring la

haffizmohdnoor said...

Karak dah tengok..bestlah!! taktaulah klu Arpiiz tgk camne.. heheh

JOM join bloglists Apis!

http://haffizmohdnoor.blogspot.com/2011/05/dear-haffiz-thousand-followers-bloglist.html

NUR AYNIE said...

karak...nak tgk3x...=)

mOon EyEzS said...

...filem pertama lakOnan mylOvely shahir...so...mesti kena tengOk k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...