Sunday, May 15, 2011

Ala, dia datang lagi lah..huhu

Huhuhu, ni yang rasa macam malas nak update ni.. Kalau dia ni datang je aku rasa malas betul nak buat apa2.. Sebenarnya aku bukan malas kalau dia ni datang, tapi aku rasa macam tak larat kalau dia ni ada.. Even kalau mak aku suruh pergi beli barang pun aku terpaksa menolak dari melakukannya..huhu

Nak sambung buat2 sedih ke tak..?? Err, aku rasa tak payah lah, sebab korang bukan tau pun yang aku tengah sedih betul2 atau tak.. Ish2, apa benda yang aku nak tulis dalam entry ni ye..?? Sesapa tolong bagi aku idea dikala dia ini berada disisi aku ni..

Err, aku rasa mesti korang nak tau siapakah si dia yang aku sebutkan ni, betul tak..?? Aku tak tau sama ada aku nak bagitau ke tak ni.. Apa kata aku buat undian nak tak..?? Sesapa yang nak aku bagitau siapa dia ni, sila angkat kaki kiri sambil tangan kanan sentuh lantai..

Hmm, aku tengok ramai juga yang buat macam tu ye, dah macam apa pulak aku tengok korang buat macam tu..hehe. Gurau jelah, janganlah marah2 pulak, nanti si dia ni datang dekat korang pulak.. Ala, macam biasa jugalah, aku memang akan bagitau siapa si dia ni even korang tak buat macam apa yang aku suruh tu..

Sebenarnya si dia yang aku maksudkan ialah penyakit demam ni.. Badan aku sekarang ni tengah menunjukkan simptom2 nak demam.. Sebab tu aku mengeluh ni, rasa rimaslah kalau badan ni rasa lain dari biasa..

Sesapa yang nak tau macam mana cara aku nak sembuhkan demam ni, korang boleh pergi dekat entry ni ye.. >> Entry ni. So, masa untuk aku mengamalkan cara2 yang telah aku nyatakan dalam entry tu.. Selamat malam korang..^^

4 comments:

farah wahedda said...

2la main panas lagi kan dh demam kikikiki

aNiss :):) said...

makan ubat tu.. moge cepat sembuh ya =)

ukhti syikin said...

semoga cepat sembuh :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

ni mesti nakal sangat ni ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...