Thursday, May 19, 2011

Malam ni bukan entry rekaan dah..

Okay2, malam ni aku agak penat lah sebab baru balik dari kelas.. Pukul 9.30 baru sampai rumah, rehat2 kejap lepas tu terus update blog.. So, tiada idea untuk aku membuat entry rekaan lagi.. Suka lah korang ye sebab tak akan kena tipu malam ni..


Tapi korang jangan senang hati sangat, malam esok aku akan kembali membuat entry yang macam semalam lagi.. Apaa?? korang nak boikot entry yang tipu2 ni.. Alamak, kalau macam tu problem lah aku.. Dah lah idea yang selalu datang tu, idea untuk mengenakan korang je..

Kalau korang tak nak baca entry yang macam tu, korang nak baca entry yang macam mana lagi..?? Owh, korang nak baca entry yang betul2 lah ye, kalau korang nak entry yang macam tu korang kenalah cari dekat blog lain ye..

Ala, sebenarnya bukan selalu pun aku membuat entry2 yang macam tu.. Tolong lah bagi peluang untuk aku membuat entry jenis macam tu lagi.. Takpelah, kalau korang tak nak baca entry macam tu takpelah, aku buatlah entry yang lain pulak..

Untuk entry malam ni pun aku tengah pikir sama ada aku nak buat entry tipu juga atau tak.. Tapi setelah memikirkan dah 2 malam aku buat entry yang macam tu, maka aku mengambil keputusan untuk buat entry yang biasa2 je malam ni..

Okaylah, cuma itu je aku nak tulis untuk entry malam ni.. Nak pergi makan dulu, lapar lah pulak malam ni.. Lepas tu nak pergi balas komen2 dan singgah dekat blog korang tu.. Korang ada buat entry2 rekaan tak..?? Kalau ada aku pun nak gak rasa macam mana rasanya kena tipu..hehehe

5 comments:

Misty Melor said...

huhu.. merajuk semalam pun tak abes lagi... sila jangan buat lagi yer dik :-w

tokwan muda said...

Assalamu'alaikum...balik kelas?ooo belajar elok-elok ek...heheh

farah wahedda said...

perrhhhh ada kelas malam tuuu....

Anonymous said...

hahaha..kau mmg takde keje len eh? tinggi tol tahap imaginasi rekaan kau. haish...

Unknown said...

wow, lambatnyer hang balik kelas..kol 9.30pm kot..rajin yea..hehe btw, kalo rase nk bt entry mcm tu, bt shjelah.jeje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...