Monday, May 09, 2011

Ini entry sepantas kilat..

Kali ni aku nak tulis laju2 deakt entry ni.. Kenapa aku nak tulis laju2 ni, aku kena kejar dengan harimau ke..?? Owh, tidak sama sekali mahupun sama dua kali.. Ini kerana kalau aku tengah dikejar ole harimau sudah tentu aku tidak dapat menaip entry ini dengan pantas..

Kalau korang nak tau sebenarnya aku tengah tengok tv, lepas ni ada cerita Jackie Chan pulak.. Adoi, rasanya aku tak sempat nak buat blogwalk la malam ni.. Mungkin lepas habis cerita tu baru aku menjalankan misi untuk membalas komen2 korang tu..

Adeh, tak tau nak tulis apa ni.. Mata sibuk menghadap tv, jari sibuk menaip entry ni secara sepantas kilat.. Okay lah, aku nak tengok tv ni, kalau korang rasa macam ada apa2 nak tambah dalam entry aku ni silakan lah ye.. Aku takkan nak bantah apa2 punya.. Kecuali kalau tiba2 ada komen hentam2, aku terpaksa lah bantah juga..
mr.rush
miss naughty
Tak tau apa motif aku letak gambar ni.. Eh lupa nak bagitau dekat korang, masa untuk aku menghasilkan entry ni ialah dalam area 0.000001 saat..heheeh

6 comments:

ukhti syikin said...

wahaha.. jackie chan cerita apa.. sat2 pg ushar gak...

Azueriena Norash said...

va...va....vaa.....sgt laju yerkkk...dasat2...

Opah Kentang said...

hihi.memang terbaik la pix..ngeee

Budak Botak said...

he3, mr men n little miss...

Entry terbaru -> Wajah2 Facebook Dari 2004 Hingga 2011... (",)

khairul said...

sakan

Ini Kisah Tia said...

tipu , tipu , tipuuu . haha ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...