Wednesday, May 18, 2011

Sebelum aku terlupa..

Salam pagi buat readers2, pembaca2, dan sesiapa sahaja yang memahami isi kandungan entry ini.. Pada pagi yang aku harap akan menjadi pagi yang tenang dalam kehidupan hari ini.. Aku nak mendendangkan sebuah lagu khas untuk korang semua...

Eh, tiba2 rasa malu pulak nak menyanyi dalam blog ni..hehe. Takde maknanya aku nak menyanyi di khalayak ramai ni.. Apa, korang kata blog ni bukan di khalayak ramai..?? Laa, kan blog ni boleh dibaca oleh seluruh orang dimuka bumi ini, so ianya dikira sebagai khalayak ramai lah..

Ish, susah betul untuk aku memberhentikan diri aku ini dari mengarut dan menceritakan sesuatu yang tak benar dalam dalam blog ni.. So, untuk memudahkan proses pembacaan korang dalam entry ni, maka aku akan teruskan kepada tujuan tajuk diatas tu diciptakan..

Sebenarnya benda ni aku nak tulis dari semalam lagi, tapi memandangkan entry aku semua dah aku buat autopost, maka aku takde ruang untuk aku membuat satu entry tentang hal ni.. Lagi pun semalam aku takde idea nak memberitahu benda ni dalam bentuk entry yang macam mana..

Last2, aku amik keputusan untuk bagitau je tanpa ada kiasan2 mahu punpemberitahuan secara bawah sedar.. Sebenarnya.... Dari tadi sebenarnya, sebenarnya... Cerite jelah apa yang aku nak bagitau ni, kata korang dekat dalam hati.. Betul tak apa yang aku katakan ni..??

Okay2, kali ni betul2 punya.. Aku sebenarnya nak bagitau yang semalam aku telah mendapat pendapatan terumpuk dari pembekal dadah iklan Nuffnang.. Laa, korang tak tau apa benda pendapatan terumpuk tu..?? Pendapatan terumpuk tu ialah Buffered Earning yang menjadi pujaan idaman kalbu setiap bloggers baru..

Ucapan terima kasih yang tak terhingga ditujukan kepada Encik Nuffnang kita dan juga kepada Celcom Kolony kerana meletakkan iklan kedalam blog aku ni..huhuhu.. Ni yang nak kena tinggkatkan traffik secara mendadak ni..^^. Okaylah, aku nak pergi kelas ni, ada test pulak..daaa

P/s : Kalau korang nak tau iklan yang mana, iklan yang dekat tepi blog ni hah..

4 comments:

tieykah said...

wa,da dpt pendapatan?bagusnya!

ADAM said...

kan aku dah kata.. blog hang cam iklan sebelum tayangan di pawagam.. iklan iklan iklan dulu.baru isinya.

azim_3110 said...

ooo..sy blogger baru..dlu truk mangga ads..skang nuffnang..tp langsung xtaw cne nak semak earnings..hahaha..apetu terumpuk pun tak tahu mnahu..haiyaa!! (=_=u)

tia @ Ini Kisah Tia said...

waaa BE ! hehe . pastikan status geli2 (glitterati) tu tak hilang ye ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...