Saturday, May 07, 2011

Ayah, jagalah hati anak mu itu...

Wahai ayah...

Kaulah orang yang aku sanjungi..

Kau lah menjadi kekuatan untuk aku meneruskan kehidupan ini..

Kau juga merupakan orang yang aku kasihi..

Namun mengapa kau sanggup melukakan hati anakmu ini..

Mengapa kau mahu membuat keputusan terlalu cepat..

Tanpa membincangkannya kepada anak2 mu ini..

Wahai ayah..

Tahu tak kamu bahawa anak mu ini sedang terluka..

Terluka kerana keputusan yang kamu ambil itu..

Bukan kah lebih elok jika kita berbincang..

aku tau korang tak nampak, klik je jangan segan2..
Aku harap orang yang search ni bersabar lah ye kalau dia terluka dengan apa yang ayah dia lakukan tu..

3 comments:

`*•♥•r i n a (◕‿◕✿) e u r i n a..❤.•*´¨ said...

hehe ingtkan apa la td..
tp lps tgk pic, hmmm..
no komen..
tp mesti ada hikmah atas semua tu..

Fyqa said...

err..mcm tu pon ada.huhu


tpi betol la. sape tak sakit hati klo bpak mcm tu. hmm

Ini Kisah Tia said...

adoi , kenapa ada keyword macam tu ? motif ? huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...