Thursday, May 19, 2011

Yelah2, aku nak mintak maap lah ni..huhuhu

Apa2 hal pun untuk first entry hari ni, aku nak ucapkan salam kepada para readers yang sedang membaca entry ini dan juga entry malam tadi.. Eh, kenapa entry malam tadi pun masuk juga..?? Kalau nak tau, bacalah sampai habis dulu ye..

Sambung balik dari tajuk tu.. Yelah2, aku nak mintak maap lah sebab dah buat korang rasa tertipu, terkentut, termarah2.. Bukan aku sengaja nak buat entry macam tu, aku takde niat pun nak buat macam tu.. Masa aku tulis entry tu pun aku rasa macam bosan je..

Mesti korang tertanya2 kenapa aku menulis dengan gaya yang seakan2 sedih dan kecewa kan.. Jangan risau, itu hanyalah lakonan semata2 sahaja.. Tapi apa2 pun aku nak ceritakanlah tentang entry malam tadi, entry yang telah membuatkan readers blog aku terasa dizalimi ditipu..

Bagi sesiapa yang belum baca entry malam tadi, pergi baca cepat.. >> Berita dari pihak blogspot.. Tak sangka pulak aku entry yang aku rasa macam boring tu telah membuatkan korang2 semua berasa terkejut tahap tercabut jantung.. Menurut dari komen tu, sampai ada yang nak bertukar jadi Hulk dah..

Tapi aku nak rasa bangga sikitlah sebab entry tu dapat komen yang agak tinggi berbanding entry yang lain..hehe. Sampai ada blogger yang telah membuat entry lagi memberitahu yang dia tak puas hati dengan entry aku tu.. Kalau korang nak baca pergi lah ke entry beliau yang ini ye.. >>Tipah tertipu weh!!

Sebenarnya dia bukan tak puas hati, cuma menyatakan rasa geramnya terhadap entry tu, katanya muka dia sampai merah masa baca entry tu.. So, aku dengan ini nak menyusun sepuluh jari ditangan, dan memohon maaf sekiranya entry itu membuatkan korang tercarut2, terkentut2 dihadapan laptop korang tu ye..hehe

Pagi ni bila aku baca balik komen2 korang, tergelak aku sorang2 dekat rumah ni.. Agaknya macam mana lah kalau email tu betul2, mesti korang sibuk nak buat backup kan.. Owh lupa nak bagitau dekat korang, widget follower tu dah ada balik, so korang tak payah lah risau lagi ye..^^

P/s : Kalau aku tak bagitau yang entry tu rekaan, agak2 jadi isu tak..??

10 comments:

Siti Hajar Masri said...

Memang tipah tertipu..

Sunah Mohammad said...

hoh?? ape yang berlaku ni? terjah sana sat..hahaha~

ukhti syikin said...

namo kawan suda :(

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

MESTI LAH JADI ISU...TAPI KALU PENIPU MCM KAMU NI..TAKDE ORG PERCAYA KOT..HEHEHEH

Penulis Bogel (the naked writer) said...

goyang jugak la bace...cehh~

FaTinFiRDaUs said...

hahaha... maap diterima.... :D

miszatie said...

tah tipah tertipu..haha cool cool x marah pape pun..terkujat je..hahahaha..n feel klaka sdr..hohoho

allia farhana said...

hahaha..ak terlmbat menyinggah..
ko memang kretip buat jantung orang tercabut..huuuu

Chempaka Sari said...

taknak dtg page mu lagi baru tau. goyang tak weh?

Muhammad Burn said...

aku maafkan ko. hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...