Friday, May 06, 2011

Tiada tajuk untuk entry ni..

Salam buat para readers semua.. Masa korang baca ni sila baca dengan emosi yang penuh gembira supaya korang dapat feel sikit masa baca entry ni.. Eh2, apahal aku nak suruh baca entry ni dengan penuh feel..?? Entah lah, mungkin sebab saja2 kot..

Baru balik dari kelas ni, so agak penat dan kemungkinan untuk aku menulis ayat2 merepek plus merapu mungkin akan meningkat secara mendadak.. Apa benda lah yang aku nak tuliskan dekat dalam entry ni ye..?? Sesiapa tolong bagi idea dekat aku boleh tak..

Err, kalau takde takpelah, aku habiskan lah ayat untuk entry ni ye.. Tapi rasa macam pendek sangat pulak, ni yang tak best ni.. Apa yang tak best..?? Yelah, tak bestlah kalau jari ni rasa rajin nak menaip, tapi idea pulak tak nak datang.. Tadi masa atas motor mencurah2 idea datang..

Hmm, kalau takde idea sudah lah.. Aku nak buat blogwalk lah, manalah tau nanti boleh dapat idea pulak ke.. Kalau tak pun boleh juga dapat info2 baru yang aku tak tau.. Tapi sorilah ye sebab nanti bila part korang pulak datang baca entry aku, entry aku ni takde info pulak..huhuhu

Kalau aku pandai2 bagi info dah bukan info pulak jadinya, so lebih baik aku biarkan entry ini penuh dengan kata2 yang datang dari jari aku ni.. Apa..?? Ingat jari aku tak boleh berkata2 ke.. Yang korang baca ni sebenarnya kata2 dari jari aku lah..

Aku sebenarnya tengah tidur masa jari aku menaip ni.. Okay, itu dah tipu lah kan.. Tak habis2 aku nak menipu kan, aku harap korang tak bosan lah dengan segala ayat2 tipu yang aku selitkan dalam entry ni..
Owh lupa pulak nak ingatkan, blogger lelaki nanti jangan lupa pergi solat jumaat tau.. Daaa...

1 comment:

Unknown said...

haha ! okey .. lepas ni kalau dah idea , terus taip dalam handphone takpun tulis atas kertas . alaa , point2 ajee . sayang tu kalau dah ada idea tapi terlepas begitu aje ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...