Saturday, May 07, 2011

Woaa, tak sangka aku..

Apa kes ni..?? Apa benda yang membuat kan aku tak sangka ni..?? Adakah korang menyangkakan apa yang aku nak sangka kan ni, atau korang tidak tersangka-sangkakan nya.. Hehehe, mesti pening kalau korang baca ayat tu laju2 kan, aku menaip laju2 ni pun asyik tersalah taip je masa nak tulis ayat tu..

Sebenarnya ada kisah disebalik tajuk yang telah aku berikan tu.. Kalau tak de kisah, itu akan menjadikan entry ini satu lagi entry yang merepek meraban.. Adoi, aku dah lah penat ni, baru bangun tidur akibat tertidur kerana keletihan yang melampau..

Tapi oleh kerana aku petang ni aku tak buat apa2 entry lagi, maka aku paksa juga dan aku gagahi juga diri ini untuk membuat satu entry demi pembaca2 setia ku.. Eceh, ayat macam ayat dalam buku novel pulak, tapi yeke macam buku novel..??

Benda yang aku tak sangka kan tu ialah tentang entry malam tadi.. Entry apa..?? Ala, entry malam tadi, cerita tentang macam mana aku melawan seekor harimau.. Korang tak tau ke..?? Ish, pelik ni sebab aku tengok punyalah ramai komen tentang entry tu..

Betul ni korang tak tau dan tak baca entry tu..?? Pergi2 cari balik dekat dalam blog aku ni, kalau ada korang baca dulu.. Dah jumpa ke belum ni..?? Kalau korang jumpa, nampak sangat lah korang nak menipu, bila masa pulak aku buat entry yang macam tu.. Mungkin lain kali aku buat lah..

Entry pendek malam tadi merupakan entry yang telah membuatkan para2 pengkomen menunjukkan kepandaian mereka.. Aku tengok komen2 dorang punya lah panjang berjela2, nasib baik tak buat satu entry terus..hehe. Disebabkan komen mereka yang panjang2 tu telah membuatkan aku lebih faham maksud gambar tu..

Terima kasih lah kerana sudi membuat penerangan kepada aku walaupun aku sebenarnya dah jelas dah maksud tu..hehe. Okay lah, aku nak pergi mandi dulu, panas pulak hari ni.. Owh, bagi mereka yang tak baca lagi entry malam tadi tu, korang boleh lah klik dekat sini.. >> Aku tak paham maksud dia..??

4 comments:

miz ana said...

sebenarnye,, apa yang x disangka2 sbnrnye..? sbb rmai org pndai,, atau sbb rmai yg komen entry lpas..? *blur* huhu

Arpiiz said...

sebenarnya tak sangka sebab entry tu membuatkan dorang bagi komen yang panjang berjela2..heehe

Ini Kisah Tia said...

oh itu . hehe .. ye entri tuh . yang pemalas tu ek . haha !

cik ina said...

boleh buat lagi entry macam tu. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...