Monday, July 25, 2011

Duit nuffnang aku RM10 juta..!!!

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Okay, sebelum itu aku nak korang semua tarik nafas dalam2 dulu ye.. Yelah, manalah tau kalau2 ada diantara korang ni yang still terperanjat bila baca tajuk entry ni.. Aku takpe, sebab terperanjat aku dah mula berkurangan dah ni..hehehe

Ya, akhirnya setelah sekian lama aku menantikan detik2 yang amat bersejarah dalam hidup aku ini.. Mungkin juga detik2 yang paling bersejarah dalam dunia berblogging ni.. Okay, aku ceritakan dari mula ye, aku tau yang korang tak sabar2 nak tengok bukti yang akan aku tunjukkan nanti..

Macam ni, petang tadi aku ketika aku baru sahaja membuat blogwalk, tiba2 tangan  aku ni terasa seperti nak tengok pulak sama ada aku ada dapat BE baru atau tidak.. Lalu aku pun buka lah nuffnang dan sebelum aku klik bahagian earning/pendapatan..




Aku nampak gambar dekat atas ni.. Aku memang betul2 terkejut, lalu aku pun cepat2 lah menghalakan cursor aku tu kearah earning itu lagi sekali.. Dan jumlah yang ditunjukkannya itu still juga sama, iaitu RM 10,000,000.08..

Maka aku pun cepat2 lah klik bahagian earning itu.. Selepas habis sahaja loading, aku pun teruslah scroll ke bawah untuk melihat sama ada betul ke jumlah yang ditunjukkan seperti gambar di atas..?? Kali ini aku memang betul2 dah habis terkejut..




Ya, itu lah gambarnya sebagai bukti supaya korang boleh mempercayainya sendiri.. Siapa yang tak terkejut bila tengok jumlah ini.. Bagitau dekat aku siapa yang tak terkejut tu, aku nak check sama ada dia sihat atau pun tidak..

Yes, lepas ni aku boleh lah beli rumah banglo and kereta idaman aku..haha. Lepas ni juga aku akan membuat contest yang berupa hadiah sebanyak RM1 ribu.. Sekarang siapa yang cakap bahawa berblog ni tak menguntungkan.. Aku dah buktikan, anda bila lagi..





















Di sini ada satu pengumuman ya.. Cerita diatas adalah rekaan sahaja, manakala gambar itu pula telah diedit agar ia dapat mempengaruhi kepercayaan korang semua..hehe. Tapi korang doa2 kanlah agar benda tu akan betul2 terjadi..^^

P/s : Kalau lah betul, memang raya sakan lah aku tahun ni..hahaha

16 comments:

♥ Nur Izzati Zakaria ♥ said...

igtkan betol2 tdi . err =='

cik aisha said...

haha terkezut sebentar.....mau taw nti jd realitikn..:)

Unknown said...

ayie ingt betol2 lh tadikan..aishh kalo betol baru nak suh blnje makan pizza..hehe

SoLy SoLicious said...

gila hebat smpai 10 juta...

p/s : terbaik r edit... 100% nmpak cm betol

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaaa . hebakkkk edit mengedit nih .. kalau pihak nuffnang nampak , perhhh . comfirm terkezut depa kan :)

Jenny Pa-un said...

dah agak dah tipu hahahahha,, tapi memang pandai la edit sampai nampak cam real hehe

Diari Si Froggie said...

baru nak suh belanja.. :(

FR said...

heee pandainya menipu , haha
nmpak real la

abikwan said...

hehehe,,, pandai nye ko men edit2... aku tunggu cukup duit nak tukar PC / laptop je ni... pastu insyaALLAH nak belajar photoshop, design etc lak.. dah boring maen koding web.. huhuhu

Hana teen top said...

ahahha....wat aku tekejut jew, sib baik aku skrol ke bawah...crita ko mcm bvetul jew..klu betul ada mcm nie, aku tak keja, duk 24jam berbloging jew..tapi aku tak faham, nuffnang nie betul ka menguntungkan kita dari alam realiti?akn dpt feedback kew? klu register nuffnang nie kena pay kew?

mykhalis said...

dapat satu juta berapa juta la pengunjung nak klik kan?wahahha..terbaikk

Aleen Aiden said...

edit rupanye.aku ingat masa kene hack aritu gamba nih.nuff kne hacked kan?heh~

Unknown said...

klu btol kan best !

Wanie said...

haha..kayo la kau kalau betul..
ingat nuff dah silap masuk duit tadi..
edit rupenye..cess

nadia fatihah said...

cehhh, edit punyer gambar nampak macam real giler pulak. hahaha. :P

Alif Haris said...

HAHAHAHAHAHHAHA !!
klu betul cmtu bro knfem best giler ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...