Thursday, July 14, 2011

Nak cerita pun malas dah..

Entah, aku rasa macam malas je nak ceritakan apakah masalah yang aku hadapi sejak 2 hari ini.. Masalah yang telah menyebabkan aku tidak dapat untuk mengupdate entry.. Masalah yang aku rasa korang pun dah tau, jadi malaslah aku nak ceritakan ni..
memang bosan betul bila takde internet..huhu

Okay2, kepada yang tak tau tu aku ceritakan lah.. Sebenarnya dekat kawasan rumah aku sedang upacara untuk menanam kabel2 telefon ke dalam tanah.. Maklum lah, sejak kebelakang ni dekat kawasan perumahan aku tu ada wujud pulak seekor satu makhluk yang pelik..

Makhluk ini akan memakan kabel2 telefon yang sebelum ini elok tersangkut di tiang2 yang ada dekat tepi jalan tu.. Kesian dekat pihak TM sebab terpaksa mengganti kabel2 telefon tu, kalau tak nanti dorang akan kena marah dengan pengguna termasuk aku..hehe

Ye, itulah cerita yang berlaku sebenarnya.. Mungkin ada sesetengah diantara korang semua dah tau malah dah masak sampai rentung sangat bila baca alasan aku ni.. Namun, apa boleh buat, dah memang itu perkara yang sebenarnya..

Eh2, dekat tajuk kata malas nak cerita, tapi ni dah tercerita pulak.. Korang tak kisah kan kalau baca pun, ala tapi kalau korang tak baca pun aku tak kisah sangat.. Sebab sekarang ni cuma itu je idea aku untuk entry ini..huhu

6 comments:

alien said...

biase drg rembat kabel telekom
pastu bakar n jual ke kedai besi buruh
an easy money yet risky
silap potong terpotong tnb nye kebel. naya..

mOon jOhari said...

...kalo mOon tak kOmen pOng ko x kisah kan....hehehe

cik aisha said...

oowh begitu ceritanye....kabel2 tersebut slalu jd mangsa pencurik,pas2 yg jd mangsa next pengguna2,lepas tu telekom la jd mangsa kena marah..hohoo.Pemangsa tol pencurik tersebut..haish

myhatiku said...

aha..kali nie pasal kabel telefon pulak..:D ade2 je ea :)

alif haris said...

makhluk mcm tu memang kuang ajo sikit .. haha

saiazuan said...

ish, sabor je la~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...