Wednesday, July 06, 2011

Menaip tanpa berfikir..

Okay, malam ni aku tengah nak try menaip tanpa berfikir sepatah perkataan pun.. Apakah aku mampu untuk melakukannya..?? Jika aku mampu pun, apakah ianya akan membuatkan peristiwa ini tercatat di di kalendar2 sebagai sejarah penting..

Hahaha, dah2 korang jangan percaya dengan apa benda yang aku nak buat tu.. Kalau aku tak berfkir, macam mana aku tau perkataan2 yang sedang aku taip ni.. Kalau aku tak berfikir, bukankah aku sudah rugi kerana tidak menggunakan salah satu ciptaan yang hebat ini..

Err, aku terus terang jelah ye.. Aku sebenarnya tengah takde idea untuk menaip di entry ini.. Dah2, aku tau yang korang dah bosan dengan alasan aku yang sama ni.. Tapi aku still juga nak bagitau yang aku tengah takde idea ni adalah disebabkan ketensionan aku ni..

Ketensionan yang datang akibat mengalami satu masalah.. Nak ceritakan problem ni pun aku rasa macam malas.. Yelah, nanti bile problem tu dah selesai, barulah aku storikan apa benda yang patut okay.. Dah2, aku nak pergi menenangkan fikiran aku sekarang ni..huhuhu

P/s : Tak sangka ada yang pelik bila aku kata aku takde idea, tapi still boleh taip panjang2..hehehe

2 comments:

cik Beskod said...

hebat2 heeh walaupun xde idea still dpt menaip hehhe..kalau saya memang x leh lah haha sekali xde idea memang tgn xleh menaip ahahha

Syuxer said...

perghhh ko kata xde idea, tpi cuba ko baca entri neh..akhirnya ko ada gak idea nak wat entri neh..;p..

biasalah bila xde idea, aku gi jalan2 blog orang dan komen2..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...