Saturday, July 23, 2011

Bila idea best datang menyinggah..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Tom Cruise pun suka dengan entry
aku tu..hehe
Mesti best kan bila time kita baru je bukak new post, dengan tiba2 sahaja muncul satu idea yang korang rasa boleh membuatkan orang ramai akan bukak.. Time tu mesti korang menulis dengan satu perasaan yang sangat berbeza.. Seolah2 satu perasaan gembira sangat time menaip tu..

Aku pun pernah juga mendapat detik2 dan saat yang macam tu.. Time tu feel untuk menaip memang berbeza sangat.. Masa aku taip tu aku ulang baca sampai 3 kali, dan lepas tu aku publishkan, aku baca lagi 2 kali.. Dah rasa macam terlalu obses pulak dengan entry tu..hehe

Aku tau korang pernah buat entry yang korang rasakan sangat best tu.. Jadi di sini aku nak bagi korang susah sikit..hehe. Kalau lah boleh, korang bagi aku satu link yang korang rasa entry tu paling best.. Haih, nampaknya korang kenalah godek2 blog korang tu ye..

Bagi aku, entry yang paling best ialah entry2 di bawah ni.. Kalau korang nak baca boleh tekan link bawah ni..^^

* Huwaaa..!! Aku dipaksa kahwin..
* Aku mengaku aku pernah main dengan dia..
* Wah, aku nampak UFO lah..!!

P/s : Eh, aku sebenarnya tak paksa korang, tapi kalau boleh share lah dengan aku entry korang yang best tu..

4 comments:

Unknown said...

malu lh nak tunjuk..gaga ayie rase paling bnyk view aebb itu ad kaitn dgn coursemate kt U..hehe

Unknown said...

hehe...nana takde entry yang best la....

Jenny Pa-un said...

hahaha.. same lah kite pon xde entry best huhuhu

Akunyer said...

rasa tak de entri yang menarik kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...