Wednesday, July 27, 2011

Selamat malam...

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Ni apa jadahnya aku ni nak ucapkan selamat malam.. Apakah aku sudah diserangi penyakit halusinasi, atau penyakit insomnia aku datang kembali..?? Entah lah, aku pun tak tau kenapa aku boleh menaip tajuk yang sedemikian rupa..

Mungkin sebenarnya aku mengantuk sangat kot, yelah malam tadi tak dapat tidur.. Dah lah badan tak sihat, lepas tu tak cukup tidur.. Pagi tadi ada kelas, and ini pun baru je sampai rumah.. So mungkin itulah sebabnya aku mengucapkan selamat malam ni..

Okay lah, tanpa membuang lebih banyak masa.. Aku nak pergi tidur kejap, letih bebenor badan aku sekarang ni.. Dah lah petang ni ada kelas lagi..huhu. Kalau diikutkan hati ni, nak je aku pergi klinik mintak mc.. Tapi takut nanti aku terlepas assignment pulak..huhuhu (lagi sekali)

P/s : Alahai badan, bila lah ko nak sihat seperti dahulu kala..

4 comments:

oshin-jamel said...

selamat mlm!!!

adib syazwan said...

insomnia, same la kite, hahaha!

jom join ni

http://adibsyazwan.blogspot.com/2011/07/jom-join-fantasy-premier-league-aku_26.html

tia @ Ini Kisah Tia said...

selagi ada masa boleh tidur , tidurlahhh . nanti tiba masa sibuk tak hengat , takde masa plak nak tidow .. zzz

cik azeya said...

selamat pagi (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...