Monday, July 18, 2011

Ilusi mata untuk lelaki je..!!

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Ni ade satu ilusi mata untuk lelaki je.. Tapi kalau perempuan pun nak tengok, tak kisah sebenarnya.. Tiada langsung halangan yang menghalang.. Malah tiada pun undang2 untuk melarang perempuan dari melihat gambar dibawah ini..

Korang ada tak nampak seorang perempuan berambut hitam dekat hujung sana tu..

Kita zoom dekat sikit ye.. Okay, betul ye korang nampak ada perempuan berambut hitam dekat depan tu..
















Hahaha, nampaknya apa yang korang sangka kan dan apa yang korang nampak tu salah lah pulak..^^

9 comments:

Syuxer said...

hahaahha cilakak punya ilusi..hahaha boleh terpedaya kalau dok tengok jauh2 hehe

aiman fanboy k-pop said...

hehehehe.....mati2 ingat pompuan tadi..upewnyew pak cik bawak mop lantai upewnyew......!!!!aiiissshh!mop lantai kew tuh?

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaaa . sengal . Tia tengok pun macam perempuan . tapi gambar kedua mula rasa lain .. mula2 ingat ni nak kenakan orang yang hantu2 tuuuu . huhu

alif haris said...

hahahhahahahahha .. siot je ..
ini betul2 kene kencing ngn ilusi optikal ni .. haha

ika said...

hahaha~ sengal la! engtkan nak buat cerita seram kejadah tadi...=.=" rupanya...heh~

Oyat Ceritera said...

hahaha pelawok..kita bakor..kita bakor...

Bro ahmad said...

dah parah ni..baru je bro rasa nak ngorat..huwekkkk sengal XD

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hahaha.. aiyaakkk..skali uncle botak laaa....

cik aisha said...

tertipu dengan ilusi...hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...