Saturday, July 09, 2011

Tolonglah jangan begini..

Pada saat ini memang perit benar perasaan dan hati ini terhadap sikap kamu.. Sikap yang amat mementingkan diri dan tidak mahu memikirkan tentang apakah perasaan orang.. Kalau diikutkan hati yang marah sangat tadi, ingin sahaja aku memukul kamu..

Tapi sekiranya aku melakukan hal yang sedemikian, mesti akan menyebabkan kau terus pergi meninggalkan aku.. Aku masih tak sanggup lagi meninggalkan diri kamu, apatah lagi jika aku sendiri ditinggalkan.. Namun itu lah masalahnya,atas alasan kasih aku ini..

Kau dengan beraninya memijak2 kepala aku.. Kau dengan sengaja juga suka membuatkan aku marah.. Mujur lah aku masih tiada penyakit2 kronik, tapi kalau setiap hati kau berperangai sedemikian.. Macam mana lah penyakit2 sebegitu tak akan datang..??

Kadang2 aku rasa seperti malas sudah mahu melayan diri kamu itu.. Tapi malangnya tak boleh, sebab seperti yang aku katakan tadi, aku masih mempunyai sifat kasih terhadap dirimu.. Namun sekiranya aku sudah tidak tahan lagi dengan sikap kamu yang agak menyakit hati ini..

Aku rasa mungkin itu masa untuk aku pergi meninggalkan kamu lantas mencari pengganti baru.. Itu pun sekiranya kau masih tidak berubah lah.. Jika kau mahu masih bersama aku lagi, aku harap sangat yang kau akan sentiasa menyenangkan diri aku ini..

Ya, aku harap sangat2 terhadap kerjasama kamu dengan aku wahai Lappy.. Aku harap kau akan terus bersedia untuk berkhidmat dengan aku.. Untuk pengetahuan korang semua, lappy aku ni entah apahal sejak kebelakangan ni kerap sangat hang atau sangkut..

Benda ini membuatkan aku terpaksa restart balik dan yang paling tak bestnya ialah ketika mendownload.. Mana taknya, aku nak download cerita transformers tu pun mengambil masa selama 1 hari.. Sebabnya ialah lappy aku ni tiba2 je sangkut..huhu

10 comments:

ChaCha said...

sabar dong..hehe...igt psl ape lah td..haiyaaa...

Syuxer said...

sudah masanya ko maintenance laptop ko balik..:)

cik Beskod said...

sama lah huhu lagi2 bila online huhu memang selalu sangkut huhuhu...

dah mcm lappy mabuk dah aha...

chrome pon selalu sangkut huhuh T.T

ishiko said...

byk sgt mende kot... rajin2 la cleaning^^

iMBobo said...

haha laptop rupenye!

myhatiku said...

dye nk rest tuh..bagi lah lappy MC :)

FaTinFiRDaUs said...

beli baru la senang.. :D

JOM KENALI SAYA DENGAN LEBIH DEKAT said...

hahahhahaha...beli je baru ..

alif haris said...

nak mintak tambah RAM kut tu ^^ hehe

permata ayah ibu said...

hui dahsyat sungguh ayat berbunga dia..igtkan pe bnde la td..lappy je rupenyer~ xpe...pujuk lappy tu elok2 nti elok la tu..ngee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...