Friday, July 08, 2011

Gambar bogel yang budak2 pun boleh tengok..

Wah2, betul ke apa yang aku tulis ni..?? Boleh ke budak2 tengok gambar2 bogel ni..?? Kalau diikutkan yang sebenarnya boleh je.. Tapi jangan sampai ada sesiapa serta makhluk2 lain tau lah.. Kalau dorang boleh buat macam tu memang tak kisah lah nak tengok sampai lebam pun okay..

Namun oleh kerana akan terdapat kesan dan akibat serta coinsidence nya (eh betul ke ejaan tu..??).. Maka budak2 tidak dibenarkan untuk melihat foto2 yang sebegitu rupa.. Eh2, korang rasa yang bapak budak boleh tengok ke tak ye..hehe

Err, aku dengar ada budak2 yang macam dah tak sabar lah nak tengok gambar tu.. Ish2, nanti aku bagitau dekat mak bapak korang yang korang suka tengok gambar2 macam tu.. Yelah2, aku tunjukkan lah gambar2 tu ye..


Nah, aku persembahkan gambar bogel yang dijamin, kalau mak bapak korang nampak pun, dorang takkan marah korang punya.. Kalau dorang marah jugak, itu tandanya korang tengah bukak gambar yang lain lah tu..hehe






Ya, inilah gambar bogel tersebut.. Tengok, gambar tu mana ada tunjukkan dia pakai baju, kalau dia tak pakai baju tu maknanya yang dia sedang berbogel lah.. Hahaha, okay itu jelah benda yang aku nak tulis malam ni.. Sorilah kalau ada siapa2 yang mengharapkan gambar yang lebih.....hehe

7 comments:

FaTinFiRDaUs said...

hahaha.. btol gak kan.. pandai la arpiiz nih.. hhaha

Syuxer said...

hahaha..kalau otak kuning mesti tak akan setuju kata2 ko neh ahahah

nurAMALLINA said...

Haha sengal la. Memang bogel terbentang luas tuu

Bella Bell said...

ewwww.. bijak2.. hahaha!!~

diana said...

hehehe...
ye tak ye jugak ...

myhatiku said...

haha..lawak lah:D
ade2 je ea ;p

Muhammad Burn said...

terbaek la. skrg jugak aku bogel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...