Monday, July 11, 2011

Tertidur..

Dah, ni apa benda lah pulak yang aku nak taipkan dalam entry ni.. Tertidur, siapalah yang tak pernah tertidur tu.. Kalau ada memang tipu lah orang tu sebab mengikut pengetahuan aku, semua orang pasti akan tertidur walaupun sekejap.. Tapi kalau ada yang betul2 tak pernah tertidur, tu aku tak tau lah ye..

Aku ni pun tengah nak masuk ke alam mimpi ketika entry ini ditaip.. Tapi aku still tahankan lagi demi untuk mempublish entry untuk korang baca.. Okay lah, aku malas nak cerita banyak, korang tengok lah gambar2 orang yang mungkin tertidur ni..

P/s : Aku nak tidur ni, tapi still ada kerja yang belum selesai..huhuhu

6 comments:

Sunah Sakura said...

adehhh...ade gak ye yang tido masa majlis kawen... =.=

Muhammad Izuan said...

Aku taip komen ni masa tdo. Pcye x?

Jenny Pa-un said...

ksian nye huhu

shedameor said...

tertidur time kahwen yang pelik tuuu. HAHA

Unknown said...

tidur lh bro..jgn tak tidur..kahkah

Unknown said...

haha yg last tu memang nk kena pelempang~

dah baca komik atwr #4?
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/atwr-comic-4-budak-budak.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...