Wednesday, March 23, 2011

Keputusan SPM yang tidak disangkakan..T_T

Yeaayhh..!!!

Keputusan spm dah keluar, aku dah tak sabar2 nak pergi amik ni.. Sekarang ni tengah atas motor sambil menaip entry ini.. Aku tau merbahaya, tapi sebab aku dah eksaited kemain, aku taip jelah atas motor ni.. Bagi sesiapa yang ingat aku tengah bawak motor, meh sini aku nak ingatkan korang pulak.. Aku duduk atas motor, tapi motor tu tak gerak tau..hehehe

Ala, mesti semua orang tau kot, mana ada orang nak menaip entry macam ni sambil bawak motor.. Kalau taip sms boleh la kot.. Aku sekarang tengah ada dekat kawasan sekolah ni.. Dengan member2 aku sambil menunggu cikgu panggil nama kita orang.. Rata2 aku tengok dorang ni semua buat muka2 cool(bagi lelaki lah), yang perempuan pula buat muka2 comel gitu..aww

Sepatutnya keputusan tu dah keluar sekarang.. Tapi apahal lambat sangat ni.. Ni mesti kes cikgu tak sanggup nak bagi kita orang tengok keputusannya.. Maklumlah, keputusan trial pun dah cukup untuk menggempakkan dunia ni (belagak sikit..hehehe). Sambil2 aku tunggu ni aku ada lah tanya dekat member2 aku, apa yang dorang buat masa cuti dulu..

Ramai yang kata dorang kerja, yelah sambil2 cuti ni boleh lah tambah pendapatan sikit.. Aku pun sama juga, cuma kerja aku tak lah memerlukan masa yang panjang sangat.. Perlukah aku ceritakan dekat korang aku kerja apa.. Errr, tak payah lah ye, bukan penting sangat pun.. Eh, cikgu dah panggil nama aku lah, nanti aku sambung balik tulis ye...

Alhamdulillah, syukur sangat sebab keputusan aku tidak mengecewakan.. Korang nak tau ke..?? Okaylah, sebab aku memang nak sharekan kegembiraan aku ni, maka aku bagitaulah dekat korang yang keputusan spm aku ialah 3910284 trilion A+.. Hahaha, giler banyak subjek yang aku amik.. Kalau lah betul, mesti aku dah jadi pelajar cemerlang dalam Malaysia ni..^^

Okay, yang diatas tu cumalah khayalan aku je untuk aku jadikan jalan cerita didalam entry ini.. Citer ni pun takde kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah tiada dan juga yang jadi zombi kampung _____ (fill in the blank) tau.. Kepada sesiapa yang dah dapat result spm tu citer lah berapa kali korang makan hari ni.. Aku tak nak tau berapa keputusan korang sebab aku tau korang tak nak cerita..hehehe.. Salam bergembira..

P/s (Play station) : Tahniah kepada sesiapa yang dapat keputusan warna terbang(flying colors)...^^

10 comments:

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

panjang betul mukadimah dia.. apapun, teringat zamn sekolah dulu...hehehhe lagi2 duk asrama...rindu lak kat kawan2...

ain revival said...

dulu result SPM x bagus pun T___T..
sape swuh mls studi kan~
naseb baek diterima masuk matrix~hehe
kalau x mst da jd bini org~kidding..:D

fieyza.rz said...

all d best arpizz!

zati embong said...

arpiz ni amek result spm ke x tahun ni?ke dah lepas dik?hihi

Arpiiz said...

nanasahir : itu tandanya idea tengah masuk..hehe

Arpiiz said...

ain : kalau dapat masuk matrix kira bagus lah tu..^^

Arpiiz said...

fieza : err, saya tak amik spm tahun ni dan akan datang..hehe

Arpiiz said...

zati : dah lepas dah, sory kalau entry tu buat korang konfius..huhu

KUREKURE COMEL said...

dah tau....budak ni mmg suka mcm tu..hehehe...

Arpiiz said...

kurekure comel: ala, dah tau ke..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...