Tuesday, March 22, 2011

Pagi hari yang sangat mengantuk...~_~

Salam pagi buat semua yang sedang sibuk berkerja, belajar dan sibuk menyibukkan diri dalam segala hal.. Pada pagi yang sungguh dingin ni aku menaip entry ini dalam keadaan mata aku tertutup.. Macam mana, hebat tak aku ni..?? Aku tau korang tak akan cakap apa2..hehe.

Eh, tak elok lah belagak.. Emm, betul tu.. Takde maknenya aku nak menaip sambil mata aku tertutup, kalau aku menaip sambil mata aku tertutup itu tandanya aku sudah.... Aku sudah mengigau la, korang jangan lah fikir aku dah takde pula.. Ish, apa lah korang ni..^^

Okay, apa sebenarnya yang aku nak tulis kali ni..?? Takde apa sebenarnya, aku just nak tulis yang aku mengantuk sangat pagi ni.. Maklumlah, subuh tadi hujan lebat, so kesejukan yang melanda diri ni tak nak pergi2 lagi.. Kalau aku layankan sangat kesejukan ni, alamatnya aku akan tidur sambil makan megi la nanti..

beginilah keadaan penulis sekarang..
Tengok tu, dah nak tipu lagi.. Mana boleh tidur sambil makan megi, kalau tidur tu buatlah cara tidur..Ni tidak, sempat juga nak makan megi.. Sudah2 lah tu nak menipu pembaca ni.. Dorang bukan nak baca segala benda yang berlaku pada kau ni.. Dorang nak baca benda yang boleh merehatkan minda dorang aje..

Aaarghh...!!! Pergilah kau suara2 dalam kepala aku ni.. Apa yang korang duduk menyemak dalam kepala aku ni.. Jangan sampai aku mencarut sorang dekat sini.. Aku tau lah yang aku duduk rumah sorang2, jadi tak payah lah korang nak datang menyemak dalam kepala aku ni..

Entry ini terpaksa dihentikan kerana penulis entry ini tertidur selepas penat melayan suara2 yang ada dalam kepalanya itu.. Para pembaca diminta memaafkan penulis kerana hasil entry yang memang tiada faedah nya ini..~_~

3 comments:

NUR AYNIE said...

ngantuk~~~~~~~~~

FaTin.FiRDaUs said...

mmg mengntok..

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

ada gak kena ketuk kepala ni..bg tak ngntuk!! hehehe meh nanasahir ketuk sikit kepala tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...