Thursday, March 03, 2011

Aku tak nak update blog..

Aku tak nak upadate blog...!!!

Tapi kenapa aku update juga..

Aku pelik dan hairan lah..

Korang boleh tak bagitau kenapa..??

Salam buat semua yang ada, ayat diatas adalah ayat yang patutnya tersimpan jauh2 dalam hati aku ni, tapi entah kenapa pula boleh terkeluar dekat dalam blog ni.. Yelah, aku mengaku.. Memang betul aku rasa malas nak update blog ni..Bukan kerana aku merajuk atau hilang semangat.. Tetapi aku sendiri tak dapat pastikan kenapa..??

Mungkinkah kerana aku sudah terkena penyakit ini..?? Penyakit apa..?? Kalau korang nak tau korang baca entry yang ini..>> entry ini

Atau mungkin aku perlu menambah ciri2 penaik semangat aku yang telah aku listkan dalam entry ni..>> entry ini

Boleh jadi kerana aku dah lama tak buat entry merepek lagi menipu macam entry2 dulu yang aku suka buat.. Kalau korang nak baca yang banyak orang komen yang ini lah..>> entry ini

Banyak pula link dalam entry ini kan.. Bagi yang mungkin tak tau, korang just tekan ctrl + klik untuk buka dekat tab baru.. Nak mintak tolong ni.. Korang boleh tak bagitau aku macam mana aku nak rajin update blog yang macam dulu..?? Tolonglah.... pleaseeee.....T_T

1 comment:

Wan Collection's said...

Kalau rajin,update, kalau tak rajin, bai!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...