Wednesday, March 09, 2011

Ingatan buat follower ku ye..

Salam buat korang semua yang sedang sibuk melayari internet sampai tak sedar yang mak korang suruh pergi kedai.. Pergilah ke kedai tu, nanti kalau korang tak pergi macam mana mak korang nak masak.. Bila mak korang tak masak, nanti korang juga yang kebulur tak makan..hehehe

Sebenarnya situasi diatas itu adalah situasi aku sendiri.. Ni pun baru balik dari kedai beli...Eh, korang bukannya nak tau aku pergi kedai beli apa betul tak..?? Okay, kita kembali semula ke jalan benar, bukan jalan yang benar ye, tapi jalan yang bernama Jalan Benar..Korang tak payah la nak cari, sebab benda ni pun tak berapa penting..

Aaarghh.. Aku sudah membazirkan masa korang untuk membaca intro yang entah apa2 tu.. Aku sebenarnya nak mengingatkan kepada follower aku untuk dorang membetulkan sedikit kesalahan kecil yang dorang telah lakukan.. Bagi yang bukan follower aku boleh la abaikan entry ni ya.. Tapi kalau korang nak baca juga, suka hati lah..

Suka benar ye aku untuk mengingatkan follower aku agar korang membetulkan profile korang tu.. Apa masalahnya dengan profile dorang tu..?? Ada sesetengah blogger yang tidak meletakkan link didalam profile mereka itu.. Bagi sesiapa yang nak membetulkannya, korang boleh la pergi ke entry yang ini.. >> Part 1, Part 2, Part 3.. Tapi aku rasa baik korang pergi baca yang Part 3 tu.. Aku tak paksa korang untuk buat, tapi agak susah la kalau korang tak letakkan link korang dekat profile korang tu..

Lagi satu aku nak cakapkan, dekat sebelah kanan atas tu, ada benda yang aku buatkan untuk follower aku.. Aku sendiri tak tau apa nama menatang tu.. Tapi kalau korang rasa cantik, korang letaklah dekat blog korang ye.. Ini pun bukan satu paksaan tau.. Cara nak ambil, korang klik kanan dekat gambar tu dan pilih "copy image location".. Lepas tu korang pergi ke Design >> Gambar >> pastekan dekat bahagian "dari web"..

Okay, just itu sahaja yang aku nak ingatkan.. Korang tanya kenapa bukan Cik Tifa yang buat pengumuman ni..? Cik Tifa sekarang ni tengah ada projek, maka buat masa terdekat ni dia takkan tulis entry la.. Ingatan lagi sekali, aku taknak korang fikir yang aku paksa korang untuk buat semua ni.. Kalau korang nak buat, silakan.. Aku suka je..hehe
 P/s (play station) : Peringatan yang paling penting, solat jangan tinggal tau..^^

6 comments:

Unknown said...

tak faham...blog nana ok tak??? atau termasuk kategori tu???

Siti Hajar Masri said...

bagus punya reminder..:)

amii afandi said...

thanks ingatkkan. dah buat;)

Arpiiz said...

nana: blog nana okay, takde problem apa2..

kay_are said...

thanx for the reminder.. rase aku nye ok je kan?? huu

Arpiiz said...

kay are: ko punye pun okay gak..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...