Thursday, March 31, 2011

Aku tak tau nak letak tajuk apa..

Alhamdulillah, malam ni aku nak bagitau dekat korang satu berita yang agak menggembirakan aku ni.. Aku telah berjaya memenangi hati seorang wanita.. Siapakah dia..?? Aku rasa korang pun mesti kenal dengan dia ni.. Tapi betul ke korang nak tau..?? Yelah2, aku tunjukkan gambarnya ye, korang jangan terkejut pulak..

Err, korang terkejut ke..?? Mesti tak terkejut kan, sebab korang pun dah tau macam mana entry aku ni.. Okaylah, ni aku nak ceritakan dekat korang yang.. Sebenarnya....
.....
....
....
....
....
...
....
....
....
....
..... Aaaarrgghhhh..!!!

Tension betul aku, setiap kali aku nak taip je mesti idea2 tu hilang.. Kalau korang, korang rasa tension ke or happy (ada ke yang happy).. Okaylah, nanti kalau ada entry yang betul2 punya aku tulis dekat sini.. Ini sebenarnya entry saje2 sebab otak mengalami ke'blank'an yang melampau..

5 comments:

ain revival said...

hahahha~
hmmmm...mmg kadang2 blank ugak..tade idea lgsung..

gigiAriEma said...

hoho..gigi pun pernah rasa tetiba idea helang msa nak taip entry.. rasa mcm nak gigit je otak nih ha.. haha :P

Arpiiz said...

ain : nampaknya kita sama..

gigi : saya bukan takat nak gigit, siap nak kunyah2 lagi adalah(tipu)..hehe

FR said...

err . nmpak cm blank gila jaaaa nehh . hehehe . alaaa .. biasa la tuhh :) kdg2 time kita ada idea tu tak bole nk bukak blog pulakk .. da ada dpn blog neh pom , lupa lagi .. hee . selalu dah =.=

Arpiiz said...

fathiah : yey, kita sama..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...