Tuesday, March 29, 2011

Aku dah tak boleh menulis...

Benar lah apa yang korang baca tu, aku memang dah tak boleh nak menulis lagi dah.. Apatah lagi nak menaip untuk blog ni.. Entry ini juga mungkin entry yang terakhir sebab sekarang ini pun aku dengan bersusah payah mahu menaip.. Tidak mengapa, korang tak perlulah bersimpati kepada aku sebab aku redha..

Ini bukan tangan aku, entah tangan sapa entah..
Huhuhu, agak2nya korang ada rasa nak menangis tak bila baca intro yang macam tu.. Mesti tak kan, malah mungkin korang dah jangka yang aku nak kelentong korang lagi ni..Aku memang terfikir nak buat entry tipu2 ni, tapi nanti dululah.. Aku tengah tak dapat nak fikirkan apa ayat yang aku nak tulis ni..

Walau macam mana pun aku sebenarnya memang tengah menghadapi masalah untuk menaip satu entry pada malam ini.. Kenapa..?? Jari aku patah ke..?? Hmm, taklah, tapi sekarang ni aku tengah tak boleh nak menjana ayat untuk aku tulis dalam entry ini dan secara tak langsung memberi kepuasan untuk aku...

Apa kah sebab2 dan punca kuasa dua aku tak boleh nak menulis dengan rasa puas ni.. Err, antara sebabnya ialah aku tengah menaip sambil keadaan yang bising.. Aku tak taulah, sejak aku tak duduk dekat dalam bilik aku tu, aku tak boleh nak buat entry yang boleh memuaskan hati akulah..

Bukanlah aku nak cakap entry aku yang lepas2 tu tak memuaskan hati aku, cuma agak kurang feel la bila aku baca balik.. Aku rasa mungkin aku kena berada ditempat yang sunyi baru boleh buat entry yang boleh menjamin kepuasan hati aku kot.. Macam duduk dekat gua atau rumah kosong..hihihi

Tapi selama ni aku punya entry memuaskan hati korang ke..?? Takdelah, kadang2 nak juga tau yang entry aku buat tu adakah dapat memuaskan hati dan perasaan korang.. Kalau aku sorang je yang rasa puas, nanti aku dikatakan syok sendiri pulak.. Apa2 pun salam malam dan semoga mendapat mimpi yang indah2 buat aku korang ye..^^

5 comments:

HAJAR hasan said...

teeettt!! tengok gambar. first impression tgn accident. haha~ ;)

Arpiiz said...

hehe, memang itu pun niat nye..^^

rj Etika said...

hoish! accident ke? gagah jugak nak blogging. hahah.

*semoga mendapat mimpi yang indah2 buat anda ye..^^

bunga said...

haha..teripu..hakhak

Siti Hajar Masri said...

accident ke?x pe..buat slow2..nak buat ayat & entry memg memerlukan suasana yang sunyi..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...