Wednesday, March 23, 2011

Luahan hati sapa entah..^^

Siapa sini yang pandai melukis..?? Aku nak belajar dengan korang lah.. Aku dah lama sangat tak melukis ni.. Rasa macam ketagih pulak..huhuhu. Dulu aku minat sangat melukis.. Tapi melukis watak manga/komik jelah, aku suka tengok lukisan dari ben.. Aku tak reti lagi nak melukis pemandangan atau membuat potret..
ini bukan lukisan aku..hehe

Aku ingat lagi ketika waktu sekolah.. Aku kena sediakan satu buku kosong untuk aku melukis didalamnya.. Kalau tak silap aku hampir 4 tahun aku buat macam itu.. Dari tingkatan 2 sampai tingkatan 5.. Satu buku untuk satu tahun..

Tapi bila dah habis sekolah ni, minat aku untuk melukis mula berkurang.. Tangan aku sudah mula keras dan tidak mampu untuk melukis seperti dulu lagi.. Untuk mengisi masa lapang seperti dulu aku buat blog ini.. Demi melupakan hobi aku dahulu.. Kini hobi aku ialah menulis pula.. Menulis di blog yang korang sedang baca ni..

Okay, stop it.. Aku malas lah nak menulis kata2 dari dalam hati ni.. Biasanya kata2 itu lebih kepada luahan perasaan.. Aku lebih suka menulis mengikut kata otak aku yang kadang2 kekurangan warasnya.. Tapi mujurlah kadang2 je kurang waras.. Kalau selalu mesti sekarang ni aku tengah menghempaskan lappy aku ni..huhu

Biasa korang menulis mengikut kata hati or kata sendi imaginasi..?? Apa beza antara luahan perasaan dan luahan rindu..?? Macam mana korang nak beza kan antara katak dan kodok..?? Okay, soalan no-3 tu korang boleh abaikan..

Kalau korang nak abaikan semua soalan pun tak pe juga.. Ini cuma entry untuk aku melatih jari aku agar menaip dengan pantas je.. Aku nak nanti jari aku boleh menaip sepantas 1000km/h.. Satu penipuan yang nyata kan..hehehe. Salam petang..^^

8 comments:

KUREKURE COMEL said...

salam petang...amboi menulis sempat blh rempit jari ye...hehehehe

Arpiiz said...

hahaha, saja2 tulis macam tu..^^

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

heheh..datang sini nak piat telinga budak nakal sorang ni... saje je kan...

Arpiiz said...

nanasahir : hehehe, nak piat telinga ke.. kejap ye, nak pergi lari dulu..^^

Kuronofu91 said...

Owh....lukisan Ben mmg cantik...mcm skecthing...

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

NANA KALU LUKIS BANGUNAN PANDAILA..KALU MANUSIA..FAIL..EHHEHE

Arpiiz said...

kuronofu : owh, kenal ben jugak la ni..^^

Arpiiz said...

nanasahir : kalau lukis bangunan, saya cuma reti lukis rumah je..heheeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...