Sunday, March 20, 2011

Akhirnya kantoi juga aku...

Apa bendalah yang dah kantoi tu ye.. Amboi, bila tau orang lain terkantoi, korang sibuk nak tau kan.. Tapi bila korang yang terkantoi, sibuk nak nyorokkan.. Eh, aku tak tujukan dekat korang lah, aku tujukan dekat kucing2 yang tengah bergaduh belakang rumah aku tu..

Ceritanya begini, pada suatu malam yang dingin.. Muncullah satu lembaga yang... err, silap entry pula ayat ni.. Ini bukan entry seram ye.. Sebenarnya macam ni.. Sepanjang aku berblog ni, aku tau yang blog aku ni lebih banyak cerita menipu dari cerita yang betul.. Kalau korang tak percaya cuba korang tengok dekat bahagian "Topik Ku.." tu.. Kalau yang jenis info cuma ada berapa je, tapi kalau jenis suke-suke tu.. Korang tengok lah sendiri ye..

Inilah akibatnya akibat suka sangat menipu, kalau hari2 menipu mesti lah orang akan tau.. Cuba kalau menipu tu setahun sekali je (boleh ke..?), mesti lah orang tak tau.. Tapi korang jangan risau, aku tipu pun cuma dalam blog je.. Dekat dunia luar aku ni seorang yang jujur, amanah, ikhlas, dan bertanggungjawab, kalau korang tengok mesti korang akan cakap "ish2, baiknya lah orang ni, anak sapa ni.." (sila muntah dengan segera di tandas yang berdekatan)

Ini antara blogger yang pernah agak yang entry aku tu tipu.. Macam mana dorang boleh tau ye.. Entah lah, aku pun tak tau, aku rasa baik korang singgah lepak dekat blog dorang tu..
owh, dorang baca dari bawah rupanya..
Ini komen dari entry "Kejam gila aku.."
Korang tak nak tau ke ceritanya, kalau nak tau korang klik jelah dekat link tu ye..hehehe. Owh, korang nak pergi tengok dekat blog blogger tu ye, korang pergi je sini.. AyaHikari dan Bella

tengok, dia dah boleh agak dah jalan cerita aku..T_T
Ini pula adalah komen dari entry " Duit beranak.."
Cik Ina ni aku tak tau macam mana dia boleh agak.. Korang boleh pergi tanyakan dia tak..??

Sebenarnya blogger2 lain pun dah boleh agak yang mana entry aku tu tipu dan yang mana betul2.. Sebab aku yakin yang para bloggers ni bijak pandai semuanya.. Maklumlah, dah makan kismis berkotak2 mestilah pandai(pepandai je aku cakap macam tu)..hehe

8 comments:

aliarosli said...

hahhahahh,tipu tipu pon suke bace gak

tapi dari bawah

same ngan cloud9

bace dari bawah

tapi cloud9 punye die bold,senang cam

hahhahaha

nasib masih ade nak bace lagi even tipu

Ammar said...

Bhahahaha..kantoi

Fariehan Ibrahim said...

haha! adoiii, bley plak terkantoi er,
tipu sket2 xpe tuk menggempakkan en3,
tp xleyh gak slalu, nti bosan plak kn! huuhu

Arpiiz said...

bun : sebenarnya plan nak juga buat bold, tapi dah lepas publish baru ingat..huhuu

Arpiiz said...

Ammar : tulah, lain kali kena lah buat cara lain..^^

Arpiiz said...

LBC : owh, kalau selalu nanti orang bosan ye.. huhuhu

amal said...

dah stat baca blog ni dari mula lagi,sebab tu boleh agak..teheee..kantoi.. :))

Deekay Miaow said...

haha, tetap juga nak baca dari atas. best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...