Saturday, March 26, 2011

Aku terpaksa pasang bodyguard..

Ye, betul lah apa yang korang baca tu.. Buat masa ni aku terpaksa menggunakan khidmat bodyguard yang aku jumpa dekat tepi jalan.. Even dia ni merempat di tepi jalan, tapi kekuatan dia amat mengagumkan aku tau..Aku tau korang mesti tertanya2 kenapa aku kena guna bodyguard, bukan body builder atau bob the builder(kartun tv3)..

Semua ni berpunca dari satu kejadian dimana aku telah diserang tanpa sebarang notis pemberitahuan.. Mujurlah aku sempat melarikan diri.. Si penyerang ni juga bukan calang2, sudah puas aku menggunakan taktik2 yang aku pernah belajar dari seorang ninja dulu.. Tapi dia masih gagah berdiri even aku telah menggunakan teknik rasengan (cerita naruto)..

Aku cuba juga menggunakan taktik secara psikology, tapi hati dia ni sememangnya hati keras.. Tak nak dengar cakap nasihat aku.. Menurutnya dia terlalu bencikan aku kerana dendam atuk dia.. Aku pun pelik, aku dah lah tak kenal atuk dia macam mana atuk dia boleh berdendam dengan aku..?? Oleh kerana setiap kali aku keluar dia akan menyerang, maka aku mula membuat report polis..

Malangnya polis tak nak layan aku.. Dia kata kes ni adalah kes yang paling susah sepanjang 10 juta tahun.. Aku terpaksa lah balik dengan perasaan hampa.. Akhirnya ketika dalam perjalanan pulang aku jumpalah dengan bodyguard aku tu.. Aku terpaksa merahsiakan nama dia atas permintaan diri dia sendiri.. Tapi yang bestnya ialah aku tak perlu membayar dia just bagi dia tinggal dekat rumah aku je..

Tadi masa aku pergi keluar tadi, aku telah diserang oleh musuh aku yang aku ceritakan dekat ataas tadi.. Oleh kerana bodyguard aku tu ada, maka dia telah berjaya membuatkan penyerang itu menyerah kalah dan berjanji untuk tidak menyerang aku lagi.. Aku berjaya juga mengambil beberapa gambar ketika mereka bergaduh tadi, tapi aku uploadkan satu jelah ye..
hebat tak bodyguard aku tu..^^
Okay, cukuplah  untuk cerita imaginasi aku ni.. Cerita diatas adalah cerita rekaan aku sendiri, tiada langsung kejadian yang aku ceritakan tadi berlaku.. Ia hanya berlaku didalam kotak imaginasi aku sahaja.. Tapi aku pasti, korang tau yang cerita ni mesti rekaan semata2 dan sejari2.. Yelah, siapa aku ni sampai nak mengupah bodyguard semua tu.. Apa2 pun hope korang enjoy pada hari sabtu ni..^^

2 comments:

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

WAH..HENSEM TU....HARI SABTU NANA KEJA LOR...

Arpiiz said...

nanasahir : keje pun tetap kena happy juga..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...