Sunday, March 13, 2011

Entry pepagi bute..~_~

Aku masih belum mampu lagi untuk aku melelapkan mata ini.. Aku tak tau apakah kerana aku terlalu banyak menonton cerita lucah anime ke.. Aku tidak pasti.. Yang pasti aku perlu tidur kerana sesuatu akan terjadi jika aku tidak tidur sekarang.. Memang betul lah apa yang korang baca tu, aku masih belum tidur lagi.. Walaupun entry lepas aku cakap yang aku nak tidur, tapi aku masih belum lagi melelapkan mata ni...
tengok, comel je dia tidur..

Ini semua berpunca dari cerita naruto yang aku baru download tadi la ni.. Tengok cerita anime selama 2 jam tu ingatkan boleh la buatkan aku ni mengantuk.. Tapi haram, makin segar pulak mata ni.. Aku cuba juga tutup lappy aku ni.. Lepas setengah tahun jam aku still juga tak mau nak tidur..

Aku bukan apa, kata orang kan mempunyai masa tidur yang cukup itu membuatkan badan kita lebih segar pada hari esoknya.. Tapi kalau dah macam ni lah caranya, pagi esok entah pukul berapa lah aku bangun.. Disebabkan itu aku mengambil keputusan untuk mengepost satu entry untuk blog ni.. Yelah, mana lah tau kalau2 aku terlajak tidur ke, dah tak sempat nak post entry untuk pagi..

Jadi apakah motif entry ini diberanakkan, eh silap ayat lah.. Motif entry ini diwujudkan ialah untuk melihat, apakah pagi2 buta ni (entry ni dibuat ketika pagi masih lagi buta) masih ada blogger yang jadi burung hantu macam aku ni.. Kalau ada sila angkat tangan ye, aku nak tengok berapa ramai..

Sabar lah dulu, aku nak kira ni.. Satu.. Dua tiga.. Empat ratus..!! Mak aih, ramainya yang tak tidur lagi.. Owh, rupanya korang bangun awal ya.. Bagus lah tu ye bangun awal untuk menyiapkan assignment.. Ala, esokkan hari minggu, rilek lah dulu.. Apiz..!! kenapa ajak orang jadi pemalas ni.. Alamak, Cik Tifa tu dah marah aku.. Okaylah, aku nak pergi cuba lagi untuk tidur..

Salam hujung minggu..^^

7 comments:

BAKAWALI said...

heheh..pagi2 lagi nana dtg sini nak komen...nana tido awal mlm tadi..penat dating...sebb hari ni nana keja ...heheh morning!!!

Arpiiz said...

owh yeke, cian kena keja hari minggu ye..^^

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

arpizz, tolong ajar nana cara nak tahu kalu nana ada komen baru..sebb setakat ni, sape komen terus je ada..nana lak tak tahu, deorg komen yang mana..tolong erk

Arpiiz said...

nana: pergi dekat tetapan >> ulasan >> penyerdahanaan ulasan, pilih sentiasa..

nana punya bahasa melayu kan..

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

k, nana cuba...

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

da buat..nan ti kalau org tu komen mana2 en3 nana., nana leh tahu erk?? kelulusan nana dulu erk..

KUREKURE COMEL said...

huhuhu......mina kire baru gak ni...kihkihkih...


smbil main2 dgn arnab....dah bersenam...


ishhh...pegi tidur lah...nnti kepala sakit wooo....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...