Friday, June 03, 2011

Aku mengaku aku pernah main dengan dia...

Aku tak tau lah sama ada korang nak marah atau apa ke bila aku buat entry pengakuan ni.. Tapi apa yang aku ceritakan ni memang lah benar, aku tak kisah kalau korang nak kata yang entry ni teruk atau apa2 je..

Aku ingat lagi masa tu aku baru je habis kerja, baru sampai rumah pun.. Tiba2 aku terkejut sebab aku nampak sepupu aku dalam rumah aku.. Macam mana aku tak terkejut sebab biasanya aku balik takde sapa yang sambut...
 
Tapi masa aku balik hari tu, muka dia yang terpacak depan pintu.. Dia tersenyum memandang muka aku.. Naik segan aku bila dia asyik pandang je muka aku sambil tersenyum2.. Aku cepat2 masuk kedalam bilik aku untuk meletakkan beg kerja..

Bila aku keluar dari bilik, tiba2 sepupu aku tu datang kearah aku.. Dia kata yang dia dah lama tunggu aku.. Aku pun tanya lah, kenapa dia tunggu aku..?? Ada hal yang penting ke..??

Korang nak tau tak, dia suruh aku masuk dalam bilik dulu baru dia nak cerita.. Aih, jangan main gila sepupu aku ni, sampai nak masuk bilik ni, bahaya kalau macam ni.. Aku pun buat2 lah tak tau bila dia sibuk ajak aku masuk bilik..

Tapi malangnya taktik aku tu tak menjadi pulak.. Aku pergi kedapur, dia ikut.. Aku nak pergi keluar, dia sibuk tarik baju aku.. Oleh kerana dia dah merengek macam budak kecik, maka aku ikutkan jelah apa yang dia nak..

Sepupu aku dengan aku memang agak rapat, so memang tak kisah sangat lah kalau setakat dia main tarik2 baju aku.. Tapi sebelum aku ikut dia masuk bilik, dia kata yang dia nak siap kan sesuatu, aku iya kan jelah..

Setelah beberapa minit, dia panggil aku masuk dalam bilik.. Pergghh, aku memang terkejut masa tu.. Rasa macam dah tak rasa apa2 dah ni.. Korang nak tau tak apa benda yang aku nampak dalam bilik tu..

Aku nampak yang sepupu aku tu tengah main game PS3 dalam bilik tu.. Adik2 aku pun ada dekat dalam bilik tu.. So, aku pun main lah game dengan sepupu aku tu dan aku mengakulah yang aku memang pernah main game dengan dia..hehehe

P/s : Macam mana endingnya, korang jangka kan tak..hehehe

17 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

haha! Tia memang dah jangka . wahahaa ;)

Belog MTT said...

HAHA dah agak dah !! :D

alyajane said...

hahaha peyh kalau org yg 1st time bace memang akan sangka bende lain ahhaha
nasib jer dah terkene bnyak kali hehehe so kali nie x terkena dah ehehhe

syrupmasin said...

haha..naseb da biase kene mcm nih :D

FaTinFiRDaUs said...

macam biasa la arpiiz.. hahaha

nelly said...

kih2 ..tajuk hebat tu !
:)

khairul said...

potong stim btol ...cit

terataiflowerz said...

gile ah...hihihi

AesyaZealous said...

sudah ku jangka. tiada yg berani selain adindaevans. kehkehkeh..

pajong pemalas!!! said...

koe tnggung dose ak!!! hahahaha

M Fizan said...

haha..best main game..

feel free to follow me too

alongxp said...

memula tu aku agak ko main keja2 ngan die...

Anonymous said...

leh wat novel ni

Dynasty said...

Btol2 ptong la...

aina alia Makabah said...

hahahahhahah.. excited baca.... hehhe,, tp best,,
good job. awk buat sy terbahak pg2 ni

Zul Azizi said...

Buat suspend jer...ingatkan main congkak tadi...tak pun main guli....hehehehe

Naseha Aika said...

terbaik.. haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...