Tuesday, June 28, 2011

Entry pemanas badan..

Hai korang semua2 ni.. Aku tau masa aku postkan entry ni mungkin masih ramai lagi yang belum tidur.. Sebabnya ialah time2 ini lah yang sesuai untuk korang bergayut kan.. Err, maksud aku bukanlah bergayut di pokok2 yang berhampiran rumah korang..

Ala, sendiri faham sudah lah.. Takkan aku nak storikan jugak, nanti kalau ada adik2 yang bawah 10 tahun baca, mesti dorang bagitau dekat mak korang..hehe. Just saja nak taip dekat entry ini selepas membiarkan kemalasan diri ini melanda seharian..

Aku tak tau lah kenapa aku boleh berasa terlampau malas sangat.. Bukanlah malas nak buat kerja rumah, tapi malas sangat nak menghadap lappy ini.. Kalau nak hadap lappy pun malas, apatah lagi dengan blog..huhu. Kesian dekat jari ni sampai rindu sangat nak menekan2 keyboard..

Err, just ini jelah yang aku nak tulis.. Sebab dah tajuk pun tulis macam tu, so tulis pendek2 jelah.. Nanti kalau tulis panjang2, tak samalah dengan apa yang tajuk itu cuba sampaikan.. Aku nak pergi buat blogwalk kejap sebelum tidur ni..^^

2 comments:

Emma Nyiu said...

Memang sebagai pemanas badan ne..hehe

Adam Idris said...

Hahaha orang tua cakap
malas tu tiada ubatnya, huhu

Selamat rajin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...