Wednesday, June 22, 2011

Menutup mata ku..

Salam pagi kepada readers2 semua.. Kalau korang baca entry ni pada waktu yang bukan aku nyatakan tadi, silalah buat2 tak tau je ye.. Kenapa aku suruh buat2 tak tau je, sebabnya dah itu yang jari aku taipkan, so korang ikutkan jelah ye..

Okay, mengikut dari tajuk diatas itu, ianya tiada kene mengena langsung dengan lagu Acha iaitu "menutup mata"... Jadi jangan ada sesiapa pun yang pandai2 nak timbulkan isu tiru2 meniru diantara kitorang.. Maklumlah, kitorang ni kan pasangan paling hot pada abad ini..hehehe

Okay lah, nampaknya aku terpaksa masuk campur dalam entry ni.. Sebab makin lama aku biarkan jari aku ini menaip, makin melalut pulak dia taip.. Silalah abaikan perkara2 yang korang rasakan tak penting.. Sekiranya korang rasakan entry ini memang tak penting, korang pun boleh abaikan entry ni ye..

Sebenarnya macam ni, tajuk itu diciptakan atas dasar pembangunan negara.. Okay, aku tau benda tu tipu je, aku ceritakan lah terus terang lagi bersuluh.. Macam ni, aku sebenarnya letih sangat ni, dari malam tadi ada hal, pagi tadi baru sampai rumah..

Jadi bila perkara itu berlaku, aku perlulah menutup mata ini sebentar.. Bak kata Victor dalam cerita Kongsi tu "Manusia perlu tidur selama 8 jam satu hari, hari ni satu jam pun belum tidur lagi..".. Err, aku rasa macam tu lah ayat dia, kalau salah korang buat2 tak nampak je lah ye..

Okay lah tu, aku pun dah penat sangat dah ni.. Nanti takut tak sempat nak publish dah tertidur atas lappy ni..huhu. Lepas setengah jam korang baca entry ni, korang jangan lupa kejutkan aku tau.. Tak kisah lah macam mana korang nak kejutkan pun..hehe

P/s : Kalau korang nak kejutkan aku melalui mimpi pun boleh jugak..^^

10 comments:

☆ ★ e m m a N Y ☆ ★ said...

Bangunnnnnnnn..

=.='

adib syazwan said...

haha!aku tdo 4 jam je baru

Syuxer said...

tidolah dengan lena..:)..

hAnis said...

ahaha..mula baca eh ta faham..tapi tersirat faham kot..slmt tdo.

Sunah Sakura said...

bangun, bangun!!!

Tiramisu Fatiema said...

WAKE UP...Kringggg!!!!

miss A said...

dah bangun2 hahahaha...

ain revival said...

hari ni aku tido 12 jam..:)

cik myrha said...

dah subuh da ni..bangon2..hehe :)

Mawar Berduri said...

aku rasa orang nie tengah mamai masa buat entry nie..

BANGUN!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...