Saturday, June 11, 2011

Eh2 blogspot ni, buat perangai pulak dia..

Err, sebelum aku memulakan sesi meluahkan perasaan tidak puas hati ni, aku ucapkan salam kepada korang semua.. Korang dah sarapan ke belum ni..?? Kalau dah, korang makan apa..?? Sedap tak..?? Ni mak korang yang masak atau korang beli je..??

Ish2, banyak sangat pulak aku tanya kan.. Tapi aku tau korang bukan nak jawab pun soalan2 tu semua.. Jadi lebih baik kalau aku teruskan ke segmen meluahkan hati yang tak puas ni.. Aku sendiri tak pasti sama ada korang perasan atau tidak..

Tapi aku rasa korang mungkin tak perasan kot.. Kalau macam tu meh sini aku perasan kan dekat korang, tapi bukan nak buat korang perasan tau..hehe. Aku sebenarnya selalu buat entry autopost, tapi sejak dari semalam lagi yang aku dapati entry yang telah diautopost itu lambat keluar dekat dashboard..

Tak berapa faham ke dangan apa yang aku bagitau tu..?? Macam ni, aku dah buatkan entry autopost untuk pukul 4 petang, tapi dekat dashboard entry itu ditunjuk masa pukul 10 malam.. Perkara ini akan menyebabkan berlakunya inflasi terhadap ekonomi negara di rantau Asia..

Ah, banyak lah rantau Asia.. Sebenarnya ini akan menyebabkan entry aku itu lambat dibaca pada waktu yang sepatutnya.. Tapi apa boleh buatkan, dah guna benda free, redha jelah kalau dia nak buat problem pun..huhu. Entry ni pun aku tak tau lah keluar masa pukul berapa..~_~

P/s : Malam tadi pun tempat follower aku hilang kejap..

3 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

huh ! widget follower Tia entah mana sembunyik . hish . geramsss ..

iszieylyanziy said...

hehe,,biase lah bila dah ramai yang gune,,ngee,,,smlm majoriti hilang widget follower tu,,

ishiko said...

huhu.. salu jugak kau pnya ilang kan.. xpnh plk jd nih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...