Saturday, June 18, 2011

Dikala idea tidak dapat dikesan..

Perhatian semua, aku sedang mencari idea pada waktu petang ini.. Idea yang boleh digunakan untuk aku mengisi ruang2 yang ada dalam entry ini dan entry2 akan datang.. Kali terakhir idea2 itu dapat dilihat ialah di kawasan Lembah Klang dan Ijok..

Idea2 ini boleh berubah kepada macam2 rupa, tetapi hanya ada satu sahaja cara untuk mengesan sama ada ia adalah idea atau tidak.. Caranya ialah, idea2 ini kebiasaannya akan mempunyai mentol diatas kepala mereka.. Jadi kepada sesiapa sahaja yang pernah melihat mereka, sila laporkan kepada pihak polis ye..

Ini kerana idea ini merupakan sesuatu yang sangat2 berharga bagi golongan mereka2 yang telah ketandusan idea untuk digunakan.. Kerjasama korang memang amat2 diharapkan, dan kalau korang tak sempat nak laporkan kepada polis..

beginilah rupa idea tu..
Korang juga boleh laporkan terus kepada blog aku ni.. Tak kisah sama ada ditempat komen atau tempat ruangan jerit yang terletak dibawah blog ini ye.. Hmm, aku rasa cukuplah apa yang aku tulis ni, ni pun dah tak tau nak tambah ayat2 apa lagi..Daaa

P/s : Inilah yang terjadi bila idea dah menghilangkan diri..

4 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

haha! hari2 pun hilang idea . ikikik :)

miss A said...

pernah jumpa haha kat lam tv selalu ada idea mentol hahaha

aneesz said...

ada2! idea tu kat sini...saya suda culik,,,,hehe

cik azeya said...

idea saye dah lari pergi bulan. -.-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...