Saturday, June 18, 2011

Kenapa boleh terjadi..!!!

Owh tidakkk..!!!

Kenapa dengan mata aku ini..??

Kenapa ketika ini aku tidak dapat melihat..??

Alangkah sedihnya aku jika aku tidak dapat melihat pagi ini..

Bagaimana aku ingin melihat keindahan alam ini..??

Bagaimana aku nak menikmati kecantikan yang telah tuhan kurniakan ini..??

Yang penting sekali..

Bagaimana aku ingin meneruskan kehidupan ini..??

Aku rasa kecewa..

Kecewa yang teramat sangat..

Agak2nya macam mana mereka yang buta itu meneruskan kehidupan..??

Tidak boleh dibiarkan perkara ini..

Aku perlu mencari apakah punca aku tidak dapat melihat ini..

Mungkinkah mata aku sudah dijangkiti kuman..??

Owh, akhirnya..

Barulah aku tau kenapa aku tidak dapat melihat pagi ni..

Rupanya2 aku masih belum sedar dari mimpi lagi..hehe

P/s : Ni lah akibatnya kalau tidur lambat dari biasanya..^^

7 comments:

Sunah Sakura said...

cettt! tapi best jugak puisi ni..hehehhe

miss A said...

jadi hargai lah mata sebelum terkena huhu.... hahaha tu la tdo lambat lgi....bersyukur lah dgn apa yg ada

Tiramisu Fatiema said...

mata..anugerah tidak ternilai....huhu

adib syazwan said...

haha..ayt mule2 bikin gempak je

Syuxer said...

hargaila mata..:)..n jangan tido lewat2 ye..heheh

aLieF si Muncung ManiS said...

wei bangun wei!!! fikirkan arpiz tak dpt melihat tadi sbb balckout..rupanya tak bgun lagu..

M Fizan said...

nasib baik kau jauh..kalau tak, aku hayun kayu besbol..haha..buta betul baru tau..lalala ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...