Thursday, June 09, 2011

Okay, masalah malam tadi dah selesai..

Siapa yang tau masalah yang aku ceritakan malam tadi tu baguslah sebab itu tandanya korang baca entry aku malam tadi.. Bagi yang tak tau pulak, korang boleh cari atau pun kalau korang malas sangat nak cari.. Korang klik lah dekat link ni untuk tahu lebih lanjut.. >> Entry malam tadi..

Setelah aku meminta pandangan korang semua, maka aku telah mencuba untuk mengikut seperti apa yang telah korang cadangkan tu.. Tau tak apa yang dorang telah cadangkan tu..?? Hah, kalau tak tau korang klik je link tu, nanti dia akan bukak tab baru punya..

Time aku bukak tempat edit tu, mula2nya tak boleh juga.. Tapi setelah mengambil tindakan berani mati, maka aku dapat juga memasuki entry tu.. Aku fikir semula, apakah aku patut buang sahaja atau cuba cari semula link yang bermasalah itu..

Tiba2 aku terpandang gambar yang ada dalam entry itu.. Aku test buang gambar itu dan tukarkan dengan gambar lain.. Bila aku cuba lagi sekali, ternyata amaran itu sudah tiada lagi.. Ini bermakna yang entry itu sudah bebas dari ancaman virus malware..

So, aku tak payah lagi nak risau dengan entry itu lagi.. Kalau ada satu dari entry korang yang kena malware, itu mungkin disebabkan oleh gambar atau link2 yang korang letak dalam entry itu.. Okay, cuma itu jelah benda yang aku nak story kan petang ni..^^

14 comments:

cik azeya said...

nasib baik dah oke. takotnye kalau kene. bahaye ni malware malware ni. -.-

FatinFirdaus said...

owhh.. baru tau,.. huhu

KUREKURE COMEL said...

a'ahkan....itu hari mina nak masuk mmg ada virus dlm ni.....


baru teringat...huhuhu

Misty Melor said...

sudah beberapa kali terkena.. ampeh tol yg malware window tu.. rasa nak benam jer pc nie :D

Hanis Atikah said...

hehehe.. TANIAH berjaya bebas!!!hehehe..

NUR AYNIE said...

fuh..naseb xpnh nk kene malware2 nie...=)

Arpiiz said...

cik azeya : memang, boleh bawak maut untuk komputer lah..hehe

Arpiiz said...

fatinfirdaus : baguslah kalau dah tau..^^

Arpiiz said...

kurekure comel : laa, nape lah tak bagitau dulu..huhu

Arpiiz said...

ukhti : sabar dulu, nanti puas pulak kena cari pc baru..hehe

Arpiiz said...

hanis : hohoho, thanks atas ucapan tu..^^

Arpiiz said...

nur aynie : belum lagi kot, nanti bila dah kena tau lah cara nak betul kan balik..

tia @ Ini Kisah Tia said...

bagus! hehe . oh okey Tia tak letak gambar sudah ;)

Emma Nyiu said...

Sy lom kena g malware ne, bhya ke? nk buat gak arr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...