Saturday, June 25, 2011

Aku menghidap penyakit..

Salam kepada para pembaca setia dan yang kurang setia.. Maksud kurang setia tu bukan lah maknanya korang curang atau apa.. Tapi kepada mereka yang jarang atau kadang2 je baca entry2 dalam blog aku ni, itulah maksud yang cuba aku sampaikan tu..

Aku nak mintak maaf sangat2 dekat korang sebab mungkin blog ini tidak akan bertahan dengan lebih lama.. Di tambah lagi dengan keadaan aku yang sangat kritikal ini.. Mungkin akan mempercepatkan jangka hayat umur blog ini..

Sekarang ini aku telah menghidap yang amat susah untuk aku ubati.. Kalau dulu mungkin aku boleh tahan lagi.. Namun, kini penyalit ini sudah semakin maju dan ia telah berjaya menangkis segala antibiotik yang pernah aku gunakan untuk menentang mereka pada masa dahulu..

Penyakit ini juga bukan calang2 orang yang boleh lepas, terutama blogger.. Terdapat banyak penyakit untuk blogger2 ni, namun bagi aku hanya 2 sahaja yang amat kuat.. Kini kedua2nya telah menyerang diri aku ini.. Korang tau tak apa nama penyakit2 itu..

Penyakit pertama dikenali penyakit Sderephobia.. Namun orang biasa panggil ia sebagai penyakit malas je.. Penyakit ini akan melumpuhkan sistem2 urat jari jemari untuk menaip di atas keyboard ini.. Di peringkat tinggi juga, ia boleh menyebabkan seseorang itu malas nak hadap komputer..

Penyakit yang kedua pulak dikenali sebagai Pholiricbia.. Ia juga dipanggil sebagai penyakit hilang idea.. Penyakit ini memang biasa terkena kepada blogger, namun pada tahap tertinggi.. Mereka akan kehilangan segala ayat2 power untuk ditaip ke dalam blog mereka..

Itu jelah benda yang aku nak ceritakan ni, kepada sesiapa yang mempunyai antibotik untuk aku melawan penyakit ini.. Silalah hantar ke pejabat pos yang berdekatan dengan rumah korang tu ye..hehe

P/s : Nama penyakit itu adalah rekaan aku sahaja, benda tu memang tipu je..

9 comments:

iLa VaNiLLa said...

ayat bawu tuh... ^^ kui3..

Syuxer said...

heheh semoga ko tak kena penyakit neh..bahaya gak penyakit tuh...:)

hahah ni pun komen simpati tipu gak..;p

~bUih-bUih ciNta~ said...

haHAa..mmg kasi saspen..kalo mls, apa kata baca my own crpen.. Luhurnya cintam..:)

Sunah Sakura said...

ahahhaha...penyakit camtu pun menyerang akak gak kadang2.. :p

Kuronofu91 said...

maknanya saya pun dah kene penyakit ni...alamak!!!!!!!!!

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa . takleh nak sebut nama penyakit tuh . teruk bebenau lah sakit tu ye :)

farah wahedda said...

OMG...OMG!!! farah pon ade penyakit ni jugaakkkk aaarrrrrr

FaTinFiRDaUs said...

bawak2 la berehat.. nnt hilng ingatan plak.. hahaha

fareiyka said...

memang da agok doh. . :p
pandai lak cari nama penyakit tue. .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...