Sunday, June 05, 2011

Owh tidak...!!!!

Hah, kenapa dengan aku ni..?? Apa yang telah terjadi ni..?? Kenapa aku banyak sangat tanya ni..?? Apa yang korang tengah buat sekarang ni..?? Okay, cukuplah soalan2 yang entah apa2 dekat atas tu.. Korang tak payah lah nak merajinkan diri korang untuk menjawab pertanyaan itu ye..

Macam ni, memandangkan aku sudah lama tidak masuk kedalam dunia maya ni.. So aku mendapati yang aku telah jauh ketinggalan dibelakang.. Mana tak nya, isu2 yang menjadi topik panas buat para blogger kebelakangan ini aku baru tau hari ni..

Kini barulah aku tau betapa pentingnya blog2 yang ada dekat Malaysia ni.. Dan kini aku juga baru tau betapa seksanya hidup ni kalau takde internet selama hampir satu minggu.. Kenapa lah time awal2 dulu internet ni tak problem macam sekarang..

Sekarang ni bila aku ada blog dan bila blog aku ada BE, barulah internet dekat rumah aku tu buat hal.. Aku try juga nak mencuri atau bahasa sedapnya menggunakan wifi jiran aku.. Tapi malangnya wifi jiran aku pun sama juga tak boleh connect internet..

Lagi satu ada benda yang aku nak bagitau, lepas ni aku dah tak boleh lah nak buat entry tipu2 lagi.. Yelah, macam dekat entry aku yang bertajuk " Aku mengaku aku pernah main dengan dia..".. Kalau belum baca lagi silalah klik ye, jangan segan..

Bila aku tengok komen2 itu, rata2 semua dah boleh expect apa yang aku nak buat.. Sedih aku tau, mujur tak meraung sambil terlompat2 atas katil..huhu. Tapi apa2 pun itu menunjukkan yang dorang tu adalah pembaca setia aku sebab dorang dah biasa kena tipu..hehe

Okaylah, itu je yang aku nak tulis untuk petang ni.. Owh, lagi satu aku nak bagitau.. 2 BE aku telah pun tamat perkhidmatan nya didalam blog ini.. So, korang jangan lah menangis kalau tak jumpa iklan2 itu ye.. Iklan apa..?? Iklan yang telah aku bagitau dalam entry ini dan juga entry ini..

2 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa . tau sangat kalau si arpiiz punya entri saspens macamana . hehe ;)

Bila Ku Temu Bahagia (2)

Si DauN CeRi said...

tehehe.. biasanya masalah tu datang saat kite tak brape nak expect die datang.. mcm nak tunggu teksi, kalau time nak susah betul nak dapat teksi, tapi kalau time tak perlu teksi.. banyak pulak lalu depan mata.. heh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...