Thursday, June 23, 2011

Korang, aku nak mintak maaf ni..

Salam kepada semua yang sedang membaca entry ni.. Terutama sekali kepada para pengkomen2 tegar dan baru je nak jadi tegar.. Walau macam mana pun, kepada para pengkomen yang tak tegar jangan lah kecik hati, kalau korang nak baca pun takpe, aku tak kisah..hehe

Entry ini ditujukan kepada mereka2 yang sejak kebelakangan ni sudi mengkomen entry2 aku.. Walau pun dorang tau (atau mungkin dorang tak tau) yang aku tak balas pun komen dorang semua.. Bukan aku sengaja tak nak balas komen korang semua..

Tetapi masa yang aku ada sekarang ini amatlah penuh.. Entry2 yang korang baca sebelum ni pun hanyalah entry autopost sahaja.. Aku dapat bukak kejap je blog ni itu pun sebab aku nak tengok ada komen yang perlu diapprovekan ke tidak..

Aku nak ucapkan terima kasih dekat korang sebab walaupun aku belum membalas komen2 korang tu, korang still juga mengomen entry2 aku..huhuhu. Err, siapa ada tisu, aku nak lap hingus ni.. Tapi selepas ini korang dah tak payah nak risau lagi..

Kerana selepas ini Ultraman pasti akan datang menentang raksasa mata lapan tu..hehe. Tak lah, sebabnya mengikut jadual yang telah aku susun, aku sudah dapat meluangkan masa untuk berblog.. Masa yang aku rasa cukup untuk aku datang singgah membalas komen dan membaca entry korang2 tu..

Tapi kalau tiba2 je jadual aku tak menjadi, sekali lagi aku meminta maaf ye.. Korang jangan lah jemu mengomen entry2 aku, dan jika korang jemu dengan entry2 aku, sila bagitau aku ye.. Yelah, kita kenalah memuaskan hati pembaca blog kita, betul tak..??

P/s : Nak memulakan sesi membalas komen dan buat blogwalk kejap..^^

4 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

ah , jemulahhh . hehee . blog arpiiz dah ada dalam bloglist Tia , so Tia akan pastikan yang Tia akan singgah sini if ada entri baru .. hehe .. insyaAllah kalau masa tu jugak Tia ada kelapangan ;)

khairul said...

maaf d terima apit

miss A said...

suka komen sini hehe sebab entri dia best2 hahaha :P kdg2 merepek ahah

kokser kokdam said...

biaso boh.. time sibuk, xley la nk jalan2.. samo la ambo pon.. loni ok sikit.. pasni sibuk pulok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...