Monday, June 13, 2011

Cikgu dan anak muridnya..

Pada suatu hari di sebuah kelas.. Seorang lelaki yang bergelar cikgu telah masuk kedalam kelas tersebut untuk mengajar.. Selepas sahaja ucapan salam diberikan oleh murid2 itu, tiba2 dia terperasan sesuatu yang pelik pada seorang pelajarnya yangmemang agak nakal..

Kemudian berlaku lah seperti mana dialog dibawah ini..:

Cikgu : Zaki, kenapa ada kapas dekat telinga kanan kamu tu..?? Kamu ada penyakit ke..?

Zaki : Tak lah cikgu, saya cuma menyelesaikan masalah yang cikgu cakap semalam..

Cikgu : Masalah apa..??

Zaki : Kan semalam cikgu ada cakap yang masalah saya ialah bila cikgu ajar, ilmu tu masuk telinga kiri, keluar di telinga kanan.. Jadi saya tutup lah telinga sebelah kanan ni supaya ilmu tu tak keluar lagi..

P/s : Kalau tak silap aku, lawak ni aku baca masa aku form 4..

6 comments:

M Fizan said...

haha..bagus lar zaki tu..bijak terlebih :D

shopping2u said...

bijak tul la dak tu.. mst cikgu tu tensen ngan dia huhuhu

Arpiiz said...

m fizan : haha, memang bijak..

Arpiiz said...

shipping2u : haha, mungkin lah..

kokser kokdam said...

suh je budak tu simenkan tlinge kanan.. hahaha

Mawar Berduri said...

nanti buka sem, aku nak ikut lawak nie.. tapi aku pakai tudung, tak nampak la kapas tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...