Thursday, June 23, 2011

Yang ini pun aku tak perasan..

apa benda lah yang si Arpiiz ni dah lupakan..??
Adeh, macam mana lah aku boleh tak perasan dengan benda ni.. Kalau dulu benda ni lah yang selalu aku jenguk tapi sekarang ni entah macam mana boleh pulak aku melupakannya.. Err, agak2nya apakah benda yang telah aku lupakan tu..??

Apakah aku telah lupakan dimanakah terletaknya harta2 Ahmad Albob..?? Aku rasa aku tak lupakan benda tu sebab aku sendiri tak tau dekat mana benda tu.. Jadi apakah bendanya, cepat2 korang semua tolong fikirkan.. Siapa dapat jawab degna betul korang akan dapat hadiah..

Hadiahnya memang amat lumayan, korang nak tau tak..?? Ala, aku tau korang memang tak sabar nak tau bila aku sebut pasal hadiah.. Hadiahnya berupa wang tunai sebanyak 1 juta saidina.. Hah, macam mana, korang terpegun tak dengan hadiah yang dimasinkan ditawarkan tu..

Okaylah, aku rasa sudah cukup kot untuk aku menghentikan segala repekan yang telah aku taipkan didalam entry ini.. Sebenarya aku lupa nak buat entry tentang BE baru aku.. Ye2, aku tau mungkin ada diantara korang tu yang agak bosan bila membaca entry2 berkenaan BE2 bagai ni..

Tapi percaya lah, nanti bila korang pulak dapat BE tu, mesti korang pun akan buat entry macam aku ni..hehe. Sebelum aku umumkan apakah iklan BE itu, aku nak ucapkan terima kasih kepada Nuffnang dan Proton sebab sudi meletakkan iklan di dalam blog aku ini..

Iklan BE kali ini diberi nama sebagai Proton Inspira Testdrive Grapevine .. Grapevine itu ialah jenis iklan, ianya terletak dibahagian tepi, kira sama macam iklan jenis skyscarper lah.. Iklan ini sudah mula berkhidmat sejak semalam lagi..

Sebab tu aku kata aku tak perasan, ini pun tadi baru aku perasa selepas aku nak tengok kalau2 ada BE lain yang dah tamat tempoh ke.. Jadi, hanya inilah benda yang aku nak storikan, jumpa lagi di entry2 yang akan datang..

8 comments:

ukhti syikin said...

tu dia banyak be.. bila nak belanja kite ni :-"

miss A said...

tahniah kerana mendapat BE lgi hehehe

khairul said...

bila la sy nk dpt BE ni......

kokser kokdam said...

weh, apsal ambo xley pon BE..

ejah guano boh..?

said...

wahh, bila nak shareshare ni. hehe

cik myrha said...

.....
..........
.......
(rep wordless versi thursday.hehe)

tia @ Ini Kisah Tia said...

agak2 nye dah berapa si arpiiz ni dapat ek ?

fareiyka said...

haha. . boley lak lupe. . :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...