Thursday, July 21, 2011

Tajuk pun aku tak dapat nak fikir kan..huhu

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Alahai, maaf lah kepada korang semua ye.. Malam ni aku tak dapat nak membuat entry yang sepatutnya lah.. Ini semua ada kerana gejala sakit kepala yang sedang menyerang kepala aku ini.. Masalah ini telah menyebabkan otak aku tidak dapat menjana idea2 yang best untuk korang semua..

tengok, awek ni pun sakit kepala..
Untuk menaip entry ini pun mengambil masa yang lama sebab entah kenapa segala ayat2 untuk aku gabungkan tidak muncul2.. Aku rasa sangat menyesal dengan kejadian yang sedang berlaku ini.. Kalau lah aku boleh mengundur masa..

Sudah tentu aku akan kembali ke masa aku berada diatas motor siang tadi.. Yelah, sebab time aku atas motor siang tadi, idea punya lah banyak.. Datang mencurah2 macam hujan lebat pulak.. Sudah mesti aku akan berhenti dan tulis dekat tapak tangan aku ni..hehe

Tapi ialah, benda dah berlaku kan.. Apa lah yang boleh aku buat pun, aku terpaksalah memberitahu kepada korang yang malam ini tiada entry yang best2.. Nak pergi balas komen2 korang lah, mana lah tau nanti ada idea, boleh aku catit dalam kertas..hehe

P/s : Tadi pun aku tak dapat nak habiskan blogwalk aku sebab sakit kepala ni..huhu

11 comments:

nadia fatihah said...

biasa la tu kan,,kadang2 kering idea nk update entri baru. :)

Yatt S. said...

dalam dok takde idea pun, terhasil jugak lah entry ni. tajuk entry ini adalah Takde Idea. heheh ;)

Lelaki Memang Tak Akan Faham Perempuan
Antara Keinginan Dan Yang Dah Tertulis

Unknown said...

bnyk2 rehat bro.. get well soon.. ;)

♥♥ miracle ara ♥♥ said...

gimik nh...hehehe

Anonymous said...

cer hantuk kepala tu kat tayo kapal terbang..mana tau elok..haahah..

Op Anaz said...

rehat banyak2..

FF said...

cer try p rendam pale lam air..hehehe

myhatiku said...

aha..bese la tuh..amboi,siap catit kat kertas..:D
smoge baik2 saja..he

Wahida Samsuddin said...

Sakit kepala? Cuba amalkan petua ni, moga-moga disembuhkan Allah S.W.T :)

1. Campurkan secawan air isotonik (100Plus) dengan dua cawan air, dan minum air tersebut.

2. Rendam kaki dalam air suam.

p/s: Terima kasih berkunjung lawat ke Wydaz.com :D

Unknown said...

kalo sakit kepala better makan ubt akit kepala kot..kalo tidak elok, better jumpa doktor ker apisz..

Siti Hajar Masri said...

bykkan rehat..nanti adalah tu ideanya..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...